۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۴۷۴۸۱
امام جمعه بیرجند:

آمریکا به دنبال نابودی جهان اسلام است

امام جمعه بیرجند با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند باید توان نظامی ایران به دشمن فهمانده شود تا اگر قصد تعرضی به این نظام داشته باشد ضربه مهلکی را خواهد خورد، گفت: دشمنان به دنبال نابودی جهان اسلام و از بین بردن استقلال واقعی کشورها هستند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: اگر بخواهیم اسلام را پیاده کنیم باید ابتدا جامعه محمدی داشته باشیم.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های جامعه اسلامی داشتن حاکمان خوب است اما جامعه اسلامی باید جلوتر از آن‌ها مردمان خوبی داشته باشد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، افزود: ائمه اطهار(ع) الگو و اسوه برای جوامع اسلامی هستند.

حجت الاسام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه طلاق‌های عاطفی زلزله‌های مخربی در خانواده‌ها هستند، تصریح کرد: طلاق نخستین راهی است که متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها آن را انتخاب می‌کنند و سبب فروپاشی بنیان خانواده‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه کم شدن ازدواج در جامعه یک آسیب بزرگی است، ادامه داد: مردم باید از زندگی امام علی(ع) الگو بگیرند و چشم و هم چشمی‌ها را کنار بگذارند تا زندگی موفقی داشته باشند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در آستانه عید سعید غدیرخم قرار داریم، خاطرنشان کرد: اگر غدیر درست نمی‌شد عاشورایی پدید نمی‌آمد هر چند تمام این اتفاقات در هندسه خداوند قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه عید سعید غدیرخم، عید ولایت، عید انسانیت و تمام زیبایی‌ها است، اظهار کرد: متأسفانه بعضی‌ها در این جامعه به عید سعید غدیرخم بی توجهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ستاد مردمی غدیر باید از همین امروز برای جشن روز عید سعید غدیر خم برنامه‌ریزی کند، افزود: باید این روز به بهترین نحو ممکن جشن گرفته شود تا بوی خاندان عطرت در فضای شهر بپیچد.

امام جمعه بیرجند گفت: جامعه اسلامی ما نیاز به شادی دارد اما متأسفانه می‌بینیم در جامعه اسلامی شادی اسلامی و قرآنی همراه با پاکی و طهارت احیاء نمی‌شود.

وی با اشاره به ورود پیکر 60 شهید از اروندرود به ایران، یادآورشد: آرامش و امنیتی که در حال حاضر در کشور داریم به برکت خون این شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی شهادت آیت الله قدوسی، دادستان کل انقلاب به دست منافقان، قیام 17 شهریور و کشتار مردم از سوی رژیم پهلوی و کشتار زائران خانه خدا در مکه و حادثه حج خونین را از جمله مناسبت‌های هفته پیش‌رو عنوان کرد و بیان داشت: تمام تلاش استکبار این است که ایران را ناامن کند اما تیر آن‌ها به سنگ خورده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید توان نظامی ایران به دشمن فهمانده شود تا اگر قصد تعرضی به این نظام داشته باشد ضربه مهلکی را خواهد خورد، بیان کرد: دشمن به هیچ چیز رحم نمی‌کند، آمریکا به دنبال نابودی جهان اسلام و از بین بردن استقلال واقعی کشورها است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آمریکا و استکبار در قالب‌ها و شیوه‌های گوناگون وارد اندیشه‌های فرزندان این نظام می‌شوند، گفت: دشمن غرب آسیا و خاورمیانه را مهندسی می‌کند تا بلکه بتواند چند سال دیگر دست به غارت‌هایی در این مناطق بزند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: دشمنان اندیشه جوانان را هدف قرار داده‌اند که در این راستا باید فرهنگیان، دانشجویان و آحاد جامعه تلاش کنند./880/202/ب2

ارسال نظرات