۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۴۷۸۳۰
با هدف گسترش بانوان مبلغ زبان‌دان آغاز می‌شود؛

نام‌ نویسی ترم جدید آموزش زبان با رویکرد متون اسلامی

نام نویسی ترم جدید آموزش زبان با رویکرد متون اسلامی از سوی مرکز اسلامی زبان کوثر وابسته به حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برای بانوان آغاز می‌شود.
خواهران مبلغ

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، مرکز اسلامی زبان کوثر وابسته به حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با هدف ایجاد محیطی مناسب برای آموزش زبان برای بانوان متعهد و متدین با هدف گسترش بانوان مبلغ زبان‌دان، نام نویسی ترم جدید آموزشی خود را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، نام نویسی در این مرکز از 17 شهریور آغاز شده و تا 5 مهر ادامه خواهد داشت؛ در این مرکز دوره‌های زبان انگلیسی با رویکرد متون اسلامی شامل متون آشنایی با سیره معصومین(ع)، عقاید اسلامی، امامت و ولایت در پنج سطحBasic  Elementary , Pre-Intermediate , Intermediate  , Upper Intermediat به علاقمندان ارائه می شود.

این دوره های آموزشی به صورت پودمانی ویژه فارغ التحصیلان و دانش پژوهان حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان ارائه می شود؛ براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، نیمی از زمان آموزش این دوره‌ها نیز به آموزش زبان انگلیسی بر پایه کتاب‌های عمومی زبان انگلیسی اختصاص یافته است.

گفتنی است که علاقمندان به نام نویسی در ترم جدید مرکز آموزش زبان کوثر برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانند به سایت kawtharcenter.ir  یا fatemisister.hodat.ir مراجعه کنند./840/د101/ی

ارسال نظرات