۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۴۷۸۸۹
آیت الله طه محمدی:

جناح بازی آموزش و پرورش را فلج کرده است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به برخی جناح بازی ها و سیاسی کاری ها در آموزش و پرورش، گفت: متأسفانه جناح بازی آموزش و پرورش را فلج کرده است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان صبح امروز در دیدار با مدیران و کارکنان اداره آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به جایگاه آموزش، اظهار داشت: اهمیت آموزش به حدی است که امام صادق(ع) می فرماید اگر کسی خود را در درجه ای ازعلم متوقف کند نشان دهنده جهل او است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز آموزش در کشور این است که روحانیت که قوام بخش هدایت و آموزش در کشور است را از صحنه آموزش حذف کرده اند.

امام جمعه همدان ابراز داشت: از دیگر مشلات آموزش در کشور این است که با رفتن یک وزیر که در صحنه آموزش کشور خوش درخشیده است نو آوری ها و برنامه های او از بین می رود.

وی با اشاره به برخی مشکلات رایج در آموزش و پرورش، یادآور شد: آموزش و پررش باید از رفتار سیاسی و حرکات سیاسی اجتناب کند و این امر به آموزش کشور لطمه می زند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به برخی جناح بازی ها و سیاسی کاری ها در آموزش و پرورش، گفت: متأسفانه جناح بازی آموزش و پرورش را فلج کرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت رویکرد انقلابی ارگان های کشور، ابراز داشت: بنده عضو هیچ حزب و جناحی نیستم و فقط یک طلبه انقلابی هستم.

امام جمعه همدان با اشاره به اوضاع نابسامان منطقه، تصریح کرد: دانش و اقتصاد قوی کره شمالی را به جایی رسانده است که در برابر آمریکا تمام قد می ایستد و قدرت نمایی می کند.

آیت الله طه محمدی در پایان افزود: در سال های بعد از انقلاب به برکت سلطان علم رشد فراوانی در علوم مختلف داشته ایم و در علوم و فنون مختلف شاهد پیشرفت های گوناگونی بوده ایم./979/202ب2

 

ارسال نظرات