۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۴۷۹۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سیستم عادلانه تقسیم اعتبارات در مراکز آموزشی اجرایی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید سیستم عادلانه در تقسیم و توزیع اعتبارات در محیط دانشگاه ها و آموزشگاه ها رعایت شود، گفت: باید اهل صنایع از جهت علم و صنعت به رشد قابل توجهی دست پیدا کنند تا این علم نیز برای آینده مؤثر واقع شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با رییس و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند، اظهار داشت: باید سیستم عادلانه در تقسیم و توزیع اعتبارات در محیط دانشگاه ها و آموزشگاه ها رعایت شود.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای صنعت است، گفت: به وسیله صنعت امروزه بارهای سنگینی از دوش انسان برداشته است، به وسیله تکنیک و صنعت کارهای سخت که شاید از لحاظ بدنی ممکن نباشد در یک فرمول ساده قابل حل شدن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مسؤولان از صنایع بزرگ و کوچک در جای خود به خوبی استفاده کنند تا معضل بیکاری حل شود، افزود: از طرفی صنعت بارهای سنگینی نیز به دوش انسان می‌گذارد و آن هم باب بیکاری است که در جامعه باز کرده چرا که کارهای بسیاری را لحظه‌ای انجام می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دانستن علم فضیلت است اما اگر این علم در جای خود پیاده نشود تأثیرگذار نخواهد بود، تصریح کرد: باید اهل صنایع از جهت علم و صنعت به رشد قابل توجهی دست پیدا کنند تا این علم نیز برای آینده موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه علم باید به اهلش داده شود و اگر علم به نااهلش رسید برای بشر مضر است، ادامه داد: یکی از مشکلات خطرناکی که صنعت ایجاد کرده ناامن کردن کره زمین است چرا که اهل صنعت انسان را از نظر سود و زیان محور قرار نداده است./880/203/ب2

 

ارسال نظرات