۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۴۷۹۴۴
سردار فضلی:

کنگره ملی شهدا پاسخی به هجمه‌های دشمنان است

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خصومت دیرینه دشمنان با ایران، برگزاری کنگره ملی شهدا را پاسخی به هجمه‌های آن‌ها دانست.
سردار فضلی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، «سردار علی فضلی»، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای منا اظهار داشت: زمانی که جنگ به مردم تحمیل شد، جمعی از مسئولین درحالی‌که نگران بودند به محضر امام خمینی(ره) رفتند و امام(ره) به آن‌ها فرمودند «دشمن سنگی انداخته و شیشه‌ای شکسته است».

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خصومت دشمنان با ایران، خصومتی دیرینه است و همچنان ادامه دارد.

وی برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو را مقابله با هجمه‌های دشمن دانست و ادامه داد: کنگره ارزشمندی شکل گرفت؛ که تکرار دوباره آن خیر و برکت به همراه دارد.

سردار فضلی به برگزاری بازسازی واقعه غدیر خم توسط سازمان بسیج متسضعفین در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: با مشارکت بسیاری از افراد و به‌خصوص علما و همچنین انجام کارهای پژوهشی توانستیم واقعه غدیر خم را بازسازی کنیم. اولین بازآفرینی در چهارم آذر سال 89 در شهر مقدس قم  و در نزدیکی جمکران شکل گرفت.

وی حضور 70 هزار نفری مردم در اولین اجرای بازسازی واقعه غدیر را چشمگیر دانست و بیان کرد: سال‌های بعد داوطلبان در اقشار مختلف بسیج برای اجرای این نمایش در 70 نقطه کشور اعلام آمادگی کردند. به ترتیب در سال‌های بعد این نمایش با تقاضا برای 100 نقطه و پس از آن 120 نقطه کشور به اجرا درآمد.

سردار فضلی تاکید کرد: اجرای این نمایش ارزشی به جایی رسید که در سال 95 برای 168 نقطه اعلام آمادگی برای اجرا داشته‌ایم ومیلیون‌ها نفر طی این چند سال توانستند بازسازی واقعه غدیر را ببینند.

گفتنی است، یازدهمین جلسه شورای کنگره ملی شهدای دانشجو با طرح‌ریزی برگزاری دور دوم کنگره در سال جاری با حضور اعضای شورای کنگره صبح امروز (دوشنبه 15 شهریورماه) در ساختمان شهید شهبازی سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد./978/د102/ی

ارسال نظرات