۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۴۸۰۰۲
مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل:

حضور طلاب در جمع دانش آموزان نقش مهمی در تربیت دینی آنان دارد

مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل با بیان اینکه حوزه علمیه آماده همکاری همه‌جانبه با آموزش‌ و‌ پروش برای تربیت نیروهای فرهیخته و کارآمد است٬گفت: با برنامه‌ریز‌ی‌های مناسب و جذب و آموزش طلاب جوان و با انگیزه درصدد هستیم آموزش‌های علمی٬ معنوی و تربیتی بین دانش‌آموزان را گسترش دهیم.
حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل،  عصر امروز در جلسه هماهنگی همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه در اردبیل، خاطرنشان کرد: بیش از هزار دانش آموز برای ثبت‌نام به حوزه علمیه استان اردبیل مراجعه کرده اند که این موضوع نشان‌دهنده علاقه بسیار زیاد دانش‌آموزان برای تحصیل در مدارس علمیه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در 38 مدرسه استان اردبیل همکاری همه‌جانبه بین حوزه علمیه و آموزش‌ و‌ پرورش وجود دارد٬ افزود: با استفاده از این همکاری درصدد هستیم برنامه‌های تربیتی و فرهنگی را در مدارس استان اردبیل ارتقا دهیم که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی هم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با بیان اینکه حوزه علمیه آماده همکاری همه‌جانبه با آموزش‌ و‌ پروش برای تربیت نیروهای فرهیخته و کارآمد است٬ تصریح کرد: امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مسؤولان بتوانیم گام بزرگی برای فضاسازی برنامه‌های تربیتی و فرهنگی و قرآنی در مدارس استان اردبیل داشته باشیم.

حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: باید برنامه‌ریزی اساسی برای دانش‌آموزان در استان اردبیل فراهم شود و این برنامه‌‌ها باید هدفمند باشد تا بتواند تأثیرات فرهنگی و اخلاقی خود را در جامعه داشته باشد.

وی افزود: هم‌اکنون حوزه علمیه در مدارس امین و تربیت دینی دانش آموزان این مدارس موفق عمل کرده و با برنامه‌ریز‌ی‌های مناسب و جذب و آموزش طلاب جوان و با انگیزه درصدد هستیم آموزش‌های علمی٬ معنوی و تربیتی بین دانش‌آموزان را ترویج دهیم./937/202/ب2

ارسال نظرات