۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۴۸۰۳۳
آیت الله عالمی:

تقویت بنیه دفاعی مسیر آینده کشور را هموار می کند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که تقویت بنیه و ‌آمادگی دفاعی کشور، مسیر آینده را همواره و مطمئن می سازد.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه تقویت توان دفاعی کشور گفت: دلیل اصلی این تأکیدات شناخت عمیق رهبر انقلاب از دشمن است.

وی افزود: اگر انسان دشمن و قداره آن را درست نشناسد یک آسیب  جدی است و همچنین اگر بشناسد و امکان دفاع را فراهم نکند آسیبی دیگر است، بحمدالله رهبر عزیز انقلاب از ذکاوت و هوشیاری فوق العاده ای برخوردار هستند.

آیت الله عالمی با بیان این که مقام معظم رهبری دشمن را به گونه ای می شناسد که به ارزش های وجدانی و انسانی پایبند نیست، اظهار داشت: دشمن تنها به منافع و سلطه خود فکر می کند، از این رو باید انسان دشمن را به خوبی بشناسد و نیرنگ های او را تشخیص دهد و از آن نباید غافل شود.

وی ادامه داد: تشخیص شرارت دشمن مهم است و باید توجه داشت که اگر دشمن لحظه ای ما را غافل ببیند در همان زمان شبیخون می زند، رهبر معظم انقلاب به خوبی دشمن را شناخته اند و توطئه های آن را برای مردم بیان کرده اند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن شناسی به تنهایی کفایت نمی کند، ابراز داشت: باید به گونه ای در برابر دشمن مقاومت کنیم که نتواند به سنگر ما نزدیک شود، این دقیقا همان چیزی است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب آمده که توان دفاعی و تهاجمی ایران باید به اندازه تقویت شود که دشمن به این نتیجه برسد که نمی تواند اراده خودش را بر کشور و انقلاب تحمیل کند.

وی عنوان کرد: دشمن باید بداند که وارد شدن به مرحله دیوانگی حتما برای او خسارت جبران ناپذیری دارد اما اگر به این نتیجه برسد که خسارت جدی نیست این خسارت کم را تحمل می کند و ضربه کاری را به حریف می زند، دشمن به هیچ چیز پایبند نیست.

آیت الله عالمی خاطرنشان کرد: در مقابل دشمنی که به قوانین بین المللی هم پایبندی ندارد باید به گونه ای آماده باشیم تا به این نتیجه برسد که اگر وارد عمل شود پشیمان خواهد شد، اگراین آمادگی وجود داشته باشد دشمن از خوی پلید خود منصرف می شود؛ تقویت آمادگی و بنیه دفاعی مسیر آینده کشور را مطمئن می کند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات