۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۴۸۰۸۹
باهنر در نشست خبری:

سعی می کنم به فردی غیر از احمدی نژاد و روحانی فکر کنم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: سعی می کنم در دوراهی احمدی نژاد و روحانی به نفر سوم فکر کنم و گزینه های دیگر را بررسی کنم.
باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۶ شهریور در نشستی خبری در محل خبرگزاری تسنیم، گفت: آل سعود امروز دست در دست دشمن صهیونیستی گذاشته است و پنجه خونین خود را در منطقه گسترده است.

وی افزود: در سالگرد فاجعه منا توقع داریم یک کمیته حقیقت یاب تشکیل شود، زیرا معتقدیم در این اتفاق یک عمد وجود داشته است.

باهنر در بخش پرسش و پاسخ این نشست در خصوص بحث FATF گفت: این موضوع ده ها سال است که در کشور مطرح است، در مجالس هفتم و نهم هم به این موضوع توجه شد. اما موضوع مهم در این بحث این است که دیپلماسی ما باید طوری عمل کند که فرصت ها و تهدیدات را ببیند.

باهنر درباره مواضع آقای هاشمی در خصوص بودجه نظامی، بیان داشت: اگر کسی واقعا فکر کند که تهدیدی امروز وجود ندارد، یا نادان است و یا خائن. اما اگر تهدیدات مختلف مدنظر افراد است باید اولویت بندی شود که در چه بخش هایی لازم است بودجه نظام مورد استفاده قرار بگیرد.

وی پیرامون همگرایی اصولگرایان، ابراز داشت: ما به رای همه افراد از آیت الله مصباح تا عادی ترین فرد جامعه نیاز داریم. امروز نیز معتقدیم اصولگرایان می توانند حول محور جامعه روحانیت به اتحاد برسند، زیرا محورهای بیشتر در جریان همگرایی می توانند ضرر رسان باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: قطعا به احمدی نژاد و دوستان او در انتخابات نیاز داریم، اما این حرف به این معنا نیست که امروز شخص احمدی نژاد کاندیدای اصولگرایان است.

وی درباره فسادهای اخیر اقتصادی، بیان داشت: متاسفانه یک عده از فسادها بهره برداری سیاسی می کنند، در آستانه انتخابات نیز این موضوعات دیده می شود. از رسانه ها انتظار داریم اگر جناحی از جریان فسادها استفاده سیاسی می کند، حتما به مردم معرفی شود.

باهنر تصریح کرد: در گرفتن رای به رای تمام شهروندان احتیاج داریم، اما در تعیین کاندیداها فرد صالح مقبول را به اصلح نامقبول ترجیح می دهیم.

وی در خصوص ماجرای قراردادهای نفتی نیز، عنوان داشت: قراردادهای نفتی را نمی شود چشم بسته امضا کرد اما نمی شود برخی از قراردادها را نیز بست، زیرا کشور را با ضرر مواجه می کنیم. برای مثال در جریان قرارداد کرسنت ما متضرر شدیم.

وی در خصوص برنامه اصولگرایان در انتخابات آتی، گفت: قطعا ساختار سال ۹۴ را حفظ می کنیم اما به تقویت آن ساختار از طریق افراد جدید به خصوص بانوان خواهیم پرداخت.

باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص انتخاب وی بین احمدی نژاد و روحانی، گفت: من سعی می کنم در دوراهی احمدی نژاد و روحانی به نفر سوم فکر کنم و گزینه های دیگر را بررسی کنم.

وی درباره جنجال رسانه ای بابت ملاقات با سران فتنه، ابراز داشت: به هیچ عنوان ملاقاتی با این افراد نداشته ام، اما پیغام خود را از طریق رسانه ها به آنها رسانده ام.

وی تاکید کرد: در عالم سیاست افراد گرد حرف می زنند تا به بن بست نرسند، قطعا اگر جناح اصلاح طلب بداند روحانی رای نمی آورد از او عبور می کند.

وی در خصوص توفیقات دولت یازدهم، ابراز داشت: این دولت در مهار تورم عالی عمل کرد، هرچند که مهار تورم در اولویت نبود و باید به رکود توجه می کرد. در برجام نیز دولت خوب عمل کرد ولی باید در فضای پسابرجام نیز مقتدرانه موضع بگیرد. ضمن اینکه واقعا دولت در اقتصاد یک رشد مثبت ایجاد کرد./۸۵۶/پ201/ج

ارسال نظرات