۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۴۸۱۳۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد؛

فراخوان ارائه مقالات درباره فاجعه منا

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به در پیش بودن نخستین سالگرد فاجعه منا از فراخوان ارائه مقاله و برگزاری مسابقه های نقاشی در سطح شهرستان خبر داد.
سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سالگرد فاجعه منا، گفت: در این رابطه فردا در ساعت 11 برنامه ای با سخنرانی و مداحی و مشارکت همه نهادها و ادارات شهرستان برگزار و در آن ابراز انزجاری از آل سعود صورت خواهد گرفت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با بیان فراخوان ارائه مقالات و برگزاری مسابقه نقاشی مرتبط با فاجعه منا در سطح شهرستان ابراز داشت: مخاطب بیشتر مقالات و مسابقه های نقاشی فعالان مسجدی هستند و هدایایی به مقالات و نقاشی های برتر تقدیم می شود.  

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه از فردا و به مدت یک هفته برنامه هایی را برای پاسداشت شهدای فاجعه منا درسطح شهرستان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان و فضای مجازی اطلاع رسانی کافی درباره برنامه های مرتبط با شهدای فاجعه منا صورت گرفته است.

حجت الاسلام علیپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن عید غدیر اظهار داشت: در این رابطه جشن عید غدیر برگزار و در خلال آن با توجه به در پیش بودن ماه محرم نکاتی برای هیأت ها درباره ماه محرم بیان می شود.

وی عنوان کرد: برگزاری همایش و دوره آموزشی ویژه هیأت ها از دیگر برنامه های مرتبط با ماه محرم خواهد بود و در نخستین شب این ماه، نصب پرچم در امامزاده عبدالله به نشانه اعلام عزای امام حسین(ع) را خواهیم داشت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با بیان اینکه در مراسم نصب پرچم نماینده ولی فقیه در خوزستان و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برنامه های مرتبط با دهه اول ذی الحجه را به دلیل فعالیت های مستمر و بسیار خوب و مشغله فراوان کانون های مساجد در دهه کرامت به دهه دوم این ماه موکول کردیم.

این مقام مسؤول به تأثیرگذاری فوق العاده فضای مجازی بر افکار عمومی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این راستا اشاره و ابراز داشت: سازمان تبیلغات با حضور فعال در فضای مجازی و حضور در مساجد و مجموعه های فرهنگی به شبهات مطرح شده دشمنان پاسخ می دهد.

حجت الاسلام علیپور در پایان با بیان اینکه دشمن در پی نابودی و ربودن روح خودباوری از جوان ایرانی است، عنوان کرد: بهترین واکسن و پادزهر برای این رویارویی، قرآن کریم و سخنان امامان معصوم (ع) است./303/9456/ب1

ارسال نظرات