۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۴۸۲۴۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

تقویت فرهنگ اسلامی زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه، گفت: تقویت فرهنگ اسلامی زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است.
حجت الاسلام حسینی کیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان سنقر ابراز داشت: مردم شهرستان سنقر متدین، با ایمان و همواره در خط امام و انقلاب هستند و هر لحظه آماده جانفشانی برای صیانت از نظام و انقلاب می باشند.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقدیم بیش از 400 شهید در راه انقلاب و اسلام نشان دهنده خصوصیات و ویژگی های انقلابی مردم شهرستان سنقر است.

وی مطرح کرد: خوشبختانه همدلی، وحدت و یکرنگی در شهرستان سنقر میان مردم و مسؤولان سبب هماهنگی و همدلی بیشتر در راستای پاسداری از انقلاب است، انسجام و همدلی در این شهرستان سدی بزرگ در برابر هجمه های دشمنان است.

حجت الاسلام حسینی کیا با تشریح مشکلات مردم شهرستان سنقر بیان داشت: یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان بیکاری جوانان ارزشی و انقلابی شهرستان سنقر است که باید مسؤولان نسبت به حل این معضل اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه افزود: حل مشکلات و معضلات شهرستان سنقر، همدلی و اتحاد مسؤولان با اقدام و عمل را می طلبد، مردم حق بزرگی بر کردن نظام دارند از این رو باید به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: تقویت معنویت و فرهنگ اسلامی در جامعه زمینه ساز ارتقا نظام در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و موارد دیگر است، امید است حضور علما و فضلا بسترهای رشد روز افزون شهرستان سنقر را فراهم کنند./203/857/ب1

ارسال نظرات