۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۴۸۳۷۴
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر:

برنامه‌های دهه امامت و ولایت با شعار «لبیک یا رسول‌الله» آغاز می‌شود

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت با شعار «لبیک یا رسول‌الله (ص)» آغاز می‌شود.
ظریف منش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر، امروز در اجلاس سالانه دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت با شعار «لبیک یا رسول‌الله (ص)» آغاز می‌شود.

وی افزود: بنیاد بین‌المللی غدیر همواره تلاش داشته و دارد تا در گرامیداشت غدیر از بسیج مردمی استفاده کند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان عشق مردم کردستان نسبت به امیرمومنان علی(ع)، عنوان کرد: با توجه به این عشق و علاقه دفتر بنیاد غدیر در کردستان نیز افتتاح شد.

ظریف‌منش با اشاره به فعالیت‌های مختلف بنیاد بین‌المللی غدیر، اظهار داشت: اطعام در مناطق محروم، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم زیر پرچم امیرمومنان علی(ع)، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد، اعزام مبلغ، تهیه جهیزیه، برگزاری جشنواره‌های هنری و ... از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد غدیر طی سال گذشته در استانهای مختلف بوده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر ابراز کرد: سال گذشته در ۵۰ کشور جهان برنامه دهه امامت و ولایت برگزار شد، در سال جاری نیز درخواست کردیم تا در هر کشور اسلامی حداقل یک برنامه مخصوص این دهه برگزار شود.

وی با اشاره به وجود دفتر نمایندگی بنیاد در ۱۲ کشور خارج از ایران، افزود: با توجه به کمبود امکانات تصمیم گرفتیم از امکانات نظام جمهوری اسلامی در سایر کشورها استفاده کنیم.

ظریف‌منش درباره تهیه استنادات نهج‌البلاغه، گفت: با توجه به نظر و خواست آیت‌الله مطهری و رهبر معظم انقلاب برای بررسی و تهیه استنادات نهج‌البلاغه تیمی شش نفره از دانشگاه امام صادق(ع) به بررسی این استنادات پرداخته است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر، در پایان خاطرنشان کرد: این گروه حدود دو هزار صفحه از استنادات را فراهم کردند که سال گذشته رونمایی شد، که بعد از ویرایش به چاپ خواهد رسید./202/807/ب1

ارسال نظرات