۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۴۸۳۹۶

اجلاس سالانه دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد

اجلاس سالانه دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر با حضور آیت‌الله صدیقی و محمد نبی حبیبی در وزارت کشور برگزار شد.
محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجلاس سالانه دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر امروز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه با حضور آیت‌الله صدیقی، دبیرکل بنیاد بین‌الملی غدیر، حبیبی قائم مقام دبیرکل بنیاد غدیر، ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد و سایر مسؤولان اجرایی این بنیاد در وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم محمدنبی حبیبی، قائم مقام دبیرکل بنیاد غدیر، با اشاره به برخی ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله خزعلی، گفت: ایشان افزون بر انجام واجبات به مستحبات نیز مقید بودند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله خزعلی همواره یک ساعت و نیم پیش از اذان صبح بیدار شده و به انجام فرایض نیمه شب می‌پرداختند، عنوان کرد: قرائت سه فراز پایانی دعای کمیل در نماز یکی از توصیه‌های ایشان بود.

قائم مقام دبیرکل بنیاد غدیر، افزود: آیت‌الله خزعلی هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء به بالای پشت بام رفته و سه بار به امام حسین (ع) سلام می‌دادند و می‌فرمودند هر کس برای غدیر کار کند در ثواب این سلام‌ها شریک خواهم کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خزعلی، حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه بوده‌اند، ابراز کرد: ایشان همواره در حال تمرین بودند که این حفظ را نگه‌ دارند.

حبیبی افزود: هنگامی که نزد ایشان نام امیرمومنان علی (ع) آورده می‌شد اکثر مواقع اشک از چشمان او جاری ‌شده و می‌فرمودند در مسجد‌الحرام همواره به در و دیوار نگاه کرده و برای مظلومیت حضرت امیرمومنان علی (ع) گریه ‌کردم.

قائم مقام دبیرکل بنیاد غدیر در پایان با توصیه به این که همگی تلاش کنید برای غدیر کار کنید، بیان داشت: آیت‌الله خزعلی برای تمام کسانی که در گذشته، حال و آینده برای بنیاد غدیر کار کرده و می‌کنند دعا می‌کردند چرا که پرداختن به این امر ارزش غیرقابل وصفی دارد.

همچنین در این مراسم آیت‌الله صدیقی دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر و ظریف منش نیز به سخنرانی پرداختند./202/807/ب1

ارسال نظرات