۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۴۸۵۸۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

طرحهای تبلیغی حوزه‌های علمیه از مسائل ضروری جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طرحهای تبلیغی حوزه‌های علمیه از مسائل ضروری جامعه است، گفت: باید برنامه‌ها و اولویتهای تبلیغی به صورت کارشناسی از بالا تعیین و برای اجرا به مبلغان واگذار شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه اظهار داشت: تبلیغ دین و ابلاغ مبین از مهم‌ترین مسائلی است که نقش اجتماعی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته دشمن ضربات زیادی را به اسلام زد و در آن مقطع خاص مدارس را تخریب کردند، گفت: زمانی که حوزه‌های علمیه دوباره ایجاد شد امکانات و منبع کافی برای توسعه کارهای خود نداشتند، در این برهه از زمان تنها با فداکاری عده‌ای خاصی از علما حوزه‌های علمیه را نگه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طرحهای تبلیغی حوزه‌های علمیه از مسائل ضروری جامعه است، افزود: باید برنامه‌ها و اولویتهای تبلیغی به صورت کارشناسی از بالا تعیین و برای اجرا به مبلغان واگذار شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان با کار کارشناسی شده بر خانواده‌های ما تاثیر می‌گذارند، تصریح کرد: دشمنان تمام تجهیزات خود را در راستای اهداف مدنظر به کار می‌گیرند و به صورت چراغ خاموش در خانواده‌ها تاثیر می‌گذارند.

وی ادامه داد: امروزه در حالی که ما در مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های خود امنیت نداریم اما می‌بینیم گروه‌های منحرفی با بودجه این کشور نسبت به جبهه انحرافی خود ثبات دارند که این نشان از تفاوت تبلیغات ما با دشمن است./202/880/ب1

ارسال نظرات