۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۴۸۶۰۴
امام جمعه زیرکوه:

اتحاد و همدلی از ویژگیهای علمای شیعه و سنی زیرکوه است

حجت الاسلام مرتضائی‌نیا گفت: یکی از شاخصهای مهم مردم شهرستان زیرکوه ولایتمداری و اتحاد و همدلی بین علمای شیعه و سنی آن است.
امام جمعه زیرکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی‌نیا، امام جمعه زیرکوه ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: یکی از شاخصهای مهم مردم شهرستان زیرکوه ولایتمداری و اتحاد و همدلی بین علمای شیعه و سنی آن است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی با خشکسالی‌های پیاپی دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: در شهرستان زیرکوه دو بار زلزله آمده است و خسارات زیادی را ایجاد کرده اما این خشکسالی‌ها بیشتر از زلزله به این شهرستان خسارت وارد کرده است.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه زیرکوه شهرستان نوپایی است که بدون زیرساخت است و پایین‌ترین رتبه در استان از لحاظ محرومیت دارد، افزود: با توجه به اینکه در این شهرستان شهرک صنعتی وجود دارد اما همچنان این شهرستان از واحد صنعتی محروم است و اشتغالی در این شهرستان وجود ندارد.

حجت الاسلام مرتضائی‌نیا با بیان اینکه بازارچه مرزی یزدان چند سال است که بسته شده که اگر این بازارچه به گمرک تبدیل شود بسیاری از مشکلات اشتغال این شهرستان حل می‌شود، تصریح کرد: همچنین حوزه‌ علمیه این شهرستان در حال حاضر فعالیت خوبی را دارد اما باید برای تقویت این مدرسه تلاش شود./203/880/ب1

ارسال نظرات