۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۴۸۶۹۳

حضور 20 نفر از مدیران و اساتید حوزه لرستان در کارگاه آموزشی مدیر موفق

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان گفت: 20 نفر از مدیران و معاونان حوزه لرستان در کارگاه آموزشی مدیر موفق حضور دارند و هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی با شیوه های نوین مدیریتی و ارائه روشهای کاربردی است.
کارگاه آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله نجفی، عصر امروز در برگزاری کارگاه آموزشی «مدیر موفق» با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه مرکز مدیریت گفت: اندیشه های سیاسی امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به صورت کارگاهی برای اساتید حوزه آموزش داده می شود.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی آشنا سازی اساتید و انتقال اندیشه های سیاسی امام راحل و رهبری به طلاب است.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان مجهز شدن اساتید به علم روز و آشنا سازی با شیوه های نوین تبلیغ را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه های آموزش عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به دسیسه های دشمن و تلاش برای ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان خاطرنشان کرد: تقویت برنامه های فرهنگی اساتید حوزه برای خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمن از دیگر اهداف برگزاری دوره های آموزشی است.

حجت الاسلام نجفی در ادامه اظهار داشت: شورای بسیج طلاب بحث ورزش طلاب و رسیدگی مکان ورزشی آنان را در دستور کار قرار دارد و مباحث ورزشی از ابتدای سال تحصیلی در مدارس علمیه اجرا می شود.

گفتنی است، کارگاه آموزشی «مدیر موفق» ویژه مدیران و معاونان اجرایی آموزشی مدارس علمیه استان لرستان در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان در حال برگزاری است و این کارگاه فردا 19 شهریور ماه نیز ادامه دارد.

شایان ذکر است، 20 نفر از  مدیران و معاونان مدارس علمیه استان لرستان به مدت 20 ساعت در این کارگاه آموزشی  راهکارهای آموزش موفق را فرا می گیرند.

گفتنی است، کارگاه آموزشی «مدیر موفق» در دو مرحله ویژه مدیران و معاونان حوزه برگزار می شود که مرحله نخست هم اکنون در حال برگزاری و مرحله دوم نیز اویل مهر ماه سال جاری برگزار می شود./202/9459/ب1

ارسال نظرات