۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۴۸۸۳۴
امام جمعه موقت اهواز:

بررسی بیشتر در زمینه FATF ضروری است/ سفیران جدید عامل نفوذی دشمنان نباشند

امام جمعه موقت اهواز هوشیاری دولتمردان را خواستار شد و گفت: بررسی بیشتر در زمینه FATF ضروری است تا مسیر نفوذ دشمن هموار نشود همانطور که قراردادهای نفتی نیاز به دقت و بررسی بیشتر دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ابراز داشت: عمل برخلاف هوای نفس انسان همان تقوا که انسان را به خداوند نزدیکتر خواهد ساخت و از جمله نشانه های تقوا حرکت در خط ولایت است و حجی که ما را به ولایت و امامت نزدیک سازد، همان حج ابراهیمی محسوب می شود.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: حجی که انسان را به مسیر ولایت نزدیک نسازد و ما را ساکن و بی حس نگه دارد حج نامیده نمی شود در حالی که حج باید ما را به محضر امام رسانده و پشت سر او حرکت کنیم و این همان حج اصیل ابراهیمی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم(ع) درباره نابودی بت های مشرکین اظهار داشت: در صورت وجود برجام در زمان آن حضرت به هیچ وجه آن را با دشمنان امضا نمی کرد و انتقادات دلسوزان نسبت به نحوه اجرای برجام و بدعهدی دشمنان در عمل به تعهدات است.

وی با بیان اینکه در رویارویی با دشمن باید ایستادگی محکمی داشته باشیم، افزود: دشمن نه با خنده هایمان بلکه با مشاهده قدرت و ایستادگی و انسجام عقب نشینی خواهد کرد که این درسی برگرفته شده از حج ابراهیمی و پیروی از امامت است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود مردم را به هوشیاری فراخواند و اظهار داشت: امروزه با فرصت ها و تهدیدها مواجه هستیم و هم اکنون شاهد به منصه ظهور رسیدن وعده های امام راحل(ره) هستیم از جمله فتح سنگرهای کلیدی جهان از سوی اسلام که در این باره شاهد شنیدن فریاد سربازان روح الله از تنگه باب المندب تا شرق دریای مدیترانه هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به اینکه ملت ایران فرصت ها را شناخته است، عنوان کرد: نیروهای یمنی که در جنگ تحمیلی همراه با رژیم بعث علیه نظام اسلامی نبرد می کرد امروزه با پیروی از شعارهای حسینی در عمق عربستان سعودی نفوذ و پایگاه ملک فهد را بمباران می کنند و این اقدامات را آل سعود و اربابانش و دشمن دوست های داخلی متصور نبودند.

وی به عقب نشینی خفت بار نیروهای آمریکایی پس از اشغال عراق و درخواست تأمین عقب نشینی از نیروهای جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای بسیج مردمی عراق با در دست گرفتن پرچم های «یاحسین» و «یازهرا» و قرار دادن تصاویر امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب بر سینه های خود به نبرد با داعشی ها می پردازند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان اینکه امروز روز عزت اسلام و تحقق وعده های الهی است، ابراز داشت: اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و امروزه با تهدیدهایی مواجه هستیم که هوشیاری را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه تهدید دشمنان از خارج مقدور نیست، خاطرنشان کرد: اکنون با استفاده از جاسوس ها و سرویس های جاسوسی و سفیران و دیپلمات های خود در پی نفوذ درون کشور هستند همچون سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان که پیش از آن در سرویس های جاسوسی کشورهای خود سابقه فعالیت داشتند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: 217 شبکه تلویزیونی و ماهواره ای علیه اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برنامه پخش می کنند اما دشمنان بدانند که امت حزب الله ایران با صراحت راه ولی فقیه را ادامه می دهد و همچون گذشته دست رد بر سینه آمریکا و ایادی آن خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی هوشیاری دولتمردان را خواستار و ابراز داشت: بررسی بیشتر در زمینه FATF ضروری است تا  مسیر نفوذ دشمن هموار نشود همانطور که قراردادهای نفتی نیاز به دقت و بررسی بیشتر دارند.

وی در پایان به ضرورت بررسی قرارداد های نفتی از سوی نمایندگان مجلس اشاره و گفت: قرارداد های نفتی با بیگانگان به شدت محل تأمل است و نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان قانونگذار باید قرارداد ها را تفحص و حقوق ملت را رعایت کنند چرا که در آخرت باید جوابگو باشند./9456/201/ب2

ارسال نظرات