۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۴۸۸۴۷

اختتامیه جشنواره سراسری قرآن و عترت در زاهدان برگزار شد

اختتامیه سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با سخنرانی مسؤولان کشوری و استانی، اجرای قاریان برجسته بین‌المللی و همراه با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد.
جشنواره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اختتامیه سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور 19 شهریورماه با حضور مسؤولان کشوری و استانی در تالار حکیم فردوسی دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات، 400 دانشجوی نخبه قرآنی از سرتاسر دانشگاه‌های دولتی کشور حضور داشتند که در مراسم اختتامیه، از برگزیدگان 36 رشته در بخش‌های کتبی، شفاهی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام محسن قلندری، مسؤول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان وبلوچستان در این مراسم، بیان کرد: اگر انسان در زندگی صداقت و دینداری را سرلوحه خود قرار دهد همواره موفق خواهد بود.

وی اظهار کرد: قرآن می‌تواند پیوند دهنده بین مذاهب باشد؛ ما اگر راه صحیح و درست سبک زندگی را از قران بیاموزیم قطعا خواهیم توانست یک زندگی با نشاط و همراه با سعادت را کنار همدیگر داشته باشیم.

مسؤول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: فعالیتهای قرآنی در دانشگاه‌ها بحمدالله رشد چشمگیری داشته است و همانطور که مشاهده می‌کنیم استقبال دانشجویان از برنامه‌های دینی و قرآنی رو به افزایش است و این مسؤولیت ما را برای برنامه‌ریزی بهتر و افزایش کمی و کیفی چنین برنامه‌هایی بیشتر می‌کند.

سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن کریم از روز چهارشنبه، 17 شهریور در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد و به مدت سه روز، در بخش‌های شفاهی و کتبی در این دانشگاه برگزار شد و در مراسم اختتامیه، برگزیدگان این دو بخش و همچنین برگزیدگانی که آثارشان داوری شده است، تجلیل شدند./831/202/ب2

ارسال نظرات