۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۴۸۸۶۹
آیت الله علما:

دشمن درصدد خاموش کردن نور ولایت فقیه است

آیت الله علما با اشاره به اینکه مستکبران درصدد خاموش کردن نور ولایت فقیه هستند، گفت: به برکت انقلاب و خون شهیدان جایگاه ولایت فقیه هیچگاه به مخاطره نخواهد افتاد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز در سلسله جلسات اخلاقی خود در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه با تسلیت به مناسبت شهادت پنجمین ستاره عالمتاب، امام محمد باقر (ع) ابراز داشت: امام محمد باقر (ع) علوی بین العلویین و یکی از شخصیت های بی نظیر عالم بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: امام محمد باقر (ع) اهمیت ولایت را در مناسبتهای مختلف به مردم و شاگردانش گوشزد می کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به روایتی از پنجمین ستاره عالمتاب بشریت مطرح کرد: اسلام را بر پنج اصل نماز، روزه، زکات، حج و ولایت بنا شده است، امام محمد باقر (ع) سفارش و تأکیدات فراوانی نسبت به ولایت داشته و ولایت را محور تمام اعمال می دانستند.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: اگر ولایت نباشد قطعأ روزه، زکات، حج و نمازی هم وجود ندارد، ولایت فقیه سنگ زیربنای نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ولایت فقیه آثار و برکات بسیاری را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است که مهم ترین آن عزت، اقتدار و نعمت امنیت و آرامش است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: ولایت فقیه امروز با جهت دهی به مسائل نظام، انقلاب را به حامی مستضعفان و قدرتی در منطقه تبدیل و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان بیان داشت: به دلیل اهمیت ولایت فقیه در جهان، تمام مستکبران و ایادی داخلی و خارجی و گروهک های ضد نظام با ولایت فقیه و این نور الهی دشمن هستند و درصدد خاموش سازی این نور الهی می باشند اما به برکت انقلاب و خون شهیدان جایگاه ولایت فقیه به مخاطره نخواهد افتاد./202/857/ب1

ارسال نظرات