۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۴۸۸۸۹
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بسترهای مقابله با تهاجم فرهنگی در جامعه ایجاد شود

آیت الله طه محمدی گفت: امروز دشمنان اعتقادات مردم را هدف قرار داده اند و باید حوزه های علمیه با درایت و مدیریت بسترهای مقابله با آنان را ایجاد کنند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمدرضا رنجبر، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله طه محمدی با اشاره به رفتارهای غیر منعطف در جامعه، ابراز داشت: برخی رفتارهای خشک در جامعه اسلام سبب بروز برخی مشکلات اچتماعی در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم همدان در انقلاب و دفاع مقدس خاطر نشان کرد: مردم همدان مردم فهیمی هستند که در مواقع و برنگاه های مختلف بصیرتی مثال زدنی دارند.

امام جمعه همدان با اشاره به روایتی از امام معصوم(ع)، ابراز داشت: یکی از نمادهای شکر نعمت خداوند متعال این است که  نعمت را انسان به دیگران نشان دهد.

وی با بیان این که نبود امنیت شغلی در استان همدان برای مدیران بیداد می کرد، گفت: یکی از اقدامات مهم در شهر همدان برچیده شدن سعایت از مسؤولان و جلوگیری از جابجایی بیجا در مناصب بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز در استان همدان ده ها هزار جوان تحصیلکرده بیکار داریم که برای ایجاد اشتغال برای آنها نیازمند همدلی هستیم.

وی افزود: مبلغان باید حقیقت معنای خلیفه الهی را برای مردم تشریح کرد و کرامات و معجرات باید برای مردم تبیین شود چرا که معجزات و کرامت برای بسیاری از افراد قابل هضم نیست.

امام جمعه همدان ابراز داشت: ابن سینا سخنی دارد که می گوید معجزه کلامی برای افراد فهمیده و با درایت است ولی اکثر افراد معجزه کونی و عملی برای فهم معارف نیاز دارند.

آیت الله طه محمدی در پایان یادآور شد: امروز دشمنان اعتقادات مردم را هدف قرار داده اند و باید حوزه های علمیه با درایت و مدیریت بسترهای مقابله با آنان را ایجاد کنند./979/202/ب2

 

 

 

 

ارسال نظرات