۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۴۸۸۹۰
ملازم شهید مدنی:

نقش شهید مدنی در جریان انقلاب تبریز انکار ناشدنی است

عافی با بیان این که شهید مدنی نقشی تعیین کننده در حفاظت از انقلاب در تبریز بر عهده داشت گفت: در جریان انقلاب اسلامی نقش شهید مدنی در تبریز بسیار دیدنی بود و ایشان جریان انقلاب را در تبریز فرماندهی می کرد.
عافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سیدنورالدین عافی جانباز و ملازم شهید مدنی در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله سید اسدالله مدنی که شب گذشته در مسجد مهدیه همدان برگزار شد، ابراز داشت: دفاع مقدس صحنه ایثارگری و جانفشانی برای اسلام و میهن بود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ایثار و شهادت طلبی در اسلام و دفاع مقدس، گفت: بسیاری از افراد در دفاع مقدس جانفشانی کردند که امروز مردم در آرامش و آسایش زندگی کنند.

عافی با بیان این که شهید مدنی نقشی تعیین کننده در حفاظت از انقلاب در تبریز بر عهده داشت، گفت: در جریان انقلاب اسلامی نقش شهید مدنی در تبریز بسیار دیدنی بود و ایشان جریان انقلاب را در تبریز فرماندهی می کرد.

وی با اشاره به مشکلات امکانات در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جنگ نبود امکانات آموزشی و عملیاتی در جبهه بود به طوری که در برخی مواقع با مشکلات جدی روبه رو بودیم.

این رزمنده دفاع مقدس ابراز داشت: بسیاری از رزمندگان با وجود جراحت های فراوان باز هم وظیفه خود را در ماندن در جبهه ها می دیدند و پس از بهبودی باز هم به میدان نبرد بر می گشتند.

وی یادآور شد: جبهه نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس مانند بهشت برای رزمنده ها بود و همه افراد با تمام وجود و با اخلاص در این مکان ها حضور داشتند.

عافی در ادامه با اشاره به ویژگی شهدا در دفاع مقدس، تصریح کرد: رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ولایتمداری و تبعیت از ولایت بوده است و همین امر انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: دشمن از ولایتمداری مردم واهمه دارد و همه تمرکز خود را برای از بین بردن این ارتباط متمرکز کرده است./979/202/ب2

ارسال نظرات