۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۴۸۹۶۴
فرمانده سپاه تربت حیدریه:

دشمن با نفوذ در لایه های نظام به دنبال تغییر باورها و سبک زندگی مردم است

فرمانده سپاه تربت حیدریه عده ای از سیاسیون را همچون خاکریزهای نرم و تخریب پذیر خواند و گفت: مستکبران تلاش می کنند تا با نفوذ در لایه های نظام اسلامی باورها، آرمانها و سبک زندگی مردم را تغییر دهند.
سرهنگ فرضعلی گرایلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، سرهنگ فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه، پیش از ظهر امروز در افتتاحیه همایش سه روزه حلقه های صالحین بسیج تربت حیدریه محتوا سازی به همراه پاسخگویی به شبهات اعتقادی، دینی و سیاسی را راه مقابله با نفوذ دشمنان خواند و گفت: این محتواسازی باید در حلقه های صالحین بسیج تبیین شود.

وی ادامه داد: مستکبران بنا دارند تا با طرح و برنامه های مختلف، به لایه های زیرین نظام نفوذ کنند تا از این راه بتوانند دسیسه های شوم خود را عملی کنند؛ امروز نیز باید همچون زمان انقلاب در برابر جبهه استکبار بایستیم تا آنان چاره ای جز عقب نشینی نداشته باشند.

گرایلی با بیان این که متاسفانه امروز در بسیاری از عرصه ها با لبخند و وادادگی آن روحیه انقلابی از میان رفته بیان کرد: امروز عده ای زمینه نفوذ بیگانگان را در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام فراهم کرده اند که زمینه بارز آن دستگیری جیسون رضائیان و جاسوس تیم مذاکره کننده هسته ای بود.

هدف دشمنان نابودی آرمانها و سبک زندگی اسلامی ایرانی است

فرمانده سپاه تربت حیدریه عده ای از سیاسیون را همچون خاکریز های نرم و تخریب پذیر عنوان و تصریح کرد: آنان طوری رفتار می کنند که دشمن هر لحظه بخواهد می تواند از آنان عبور کند که نفوذ در ارکان مدیریتی انقلاب همین گونه فراهم می شود؛ در حقیقت مستکبران تلاش می کنند تا با نفوذ در لایه های نظام اسلامی باورها، آرمانها و سبک زندگی مردم را تغییر داده و افراد موثر جامعه اسلامی را در خود حل کنند.

وی با بیان این که هدف دشمنان به ثمر نشاندن تهاجم فرهنگی است، خاطر نشان کرد: هدف دشمنان نظام و انقلاب این است تا با ناتو و نفوذ فرهنگی باورهای منجر به ماندن در کنار انقلاب و ولایت را عوض کنند و فرهنگ جهاد، ایثار، شهادت، انقلاب گری و صبر و استقامت را در امت اسلامی نابود کنند.  

گرایلی با اشاره به اعتقاد برخی عناصر در انحلال نیروهای مسلح اظهار کرد: عده ای امروز می گویند که هزینه بودجه نظامی کشور را به مانند ژاپن باید به غرب و آمریکایی ها واگذار کرد و از سوی دیگر خودشان با صد ها محافظ از همین نیرو های مسلح به اقصی نقاط دنیا سفر می کنند.  

لزوم دوری جستن از اندیشه سرمایه گذاری غربی در راستای اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان این که الگو گرفتن از اقتصاد سرمایه گذاری غرب هرگز نمی تواند با فرهنگ اقتصاد اسلامی درون کشور کنار بیاید، بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا با نفوذ و هجمه پایه های اقتصادی کشور را نابود کنند که واردات بی رویه کالا، عدم تاکید و توجه بر تولید کنندگان داخلی و مونتاژ کاری صنایع در شرکت های خارجی منجر به تضعیف تفکر اقتصاد مقاومتی در کشور شده است.

وی افزود: بدون شک اقتصاد مقاومتی مصداق بارزی از اقتصاد اسلامی است که نیاز به جریان سازی و گفتمان سازی در بدنه جوامع اسلامی دارد و باید برای ترویج تفکر مبدل به یک مطالبه عمومی شود.

شایان ذکر است، همایش سرگروه های صالحین بسیج شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به مدت 3 روز در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه برگزار می شود./202/864/ب1

ارسال نظرات