۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۴۸۹۷۲
نماینده مردم آمل در مجلس:

اقتدار روزافزون نظام اسلامی نیازمند تقویت توان نظامی است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی نیازمند تقویت نیروهای نظامی و انتظامی است که باید به این عرصه توجه ویژه ای داشته باشیم تا در عرصه نظامی ضعیف نشویم.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار جمعی از مردم و مدیران دابودشت و دشت سر، اظهار داشت: بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود.

وی تصریح کرد: شهادت امام محمدباقر(ع) را پشت سرگذاشتیم که ضرورت دارد تلاشهای ما در راستای این باشد تا راه و روش این بزرگواران را در برنامه های زندگی خود قرار دهیم که برکات ارزشمندی برای انسان دارد.

یوسفیان ملا ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال تحقق اهداف و خواسته ها و انتقام جویی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و می خواهند کشور دچار چالش شود که باید مراقبت و توجه لازم را داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: در جریان طوفان اخیر خدمات و تلاشهای ارزشمندی صورت گرفته است که امیدواریم مشکلات موجود در سریع ترین زمان ممکن رفع شود.

وی با بیان این که طوفان در شهرستان بی سابقه بوده است، گفت: خداوند منان به ما تفضل کرد که در جریان این طوفان تلفات گسترده ای نداشتیم و باید زمینه جبران آن فراهم شود.

یوسفیان ملا با اشاره به این که رفع مسائل و مشکلات موجود و تحقق خواسته های مردم نیازمند پیگیری های لازم است، بیان داشت: همه ما تکلیف داریم تا در راستای پیگیری امور مردم کوشا بوده و با وحدت و همدلی در راستای پیشبرد امور تلاش کنیم.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: خدمت به مردم از برکات ارزشمندی برخوردار است که باید از تمام فرصتها و ظرفیتها در این مسیر استفاده شود که دستاوردهای بسیاری دارد.

وی ادامه داد: مردم ما شایسته بهترین خدمات و فعالیتها هستند که باید عزم جدی در راستای ارائه خدمات و امکانات شایسته و در مقام این مردم عزیز صورت دهیم که ضرورت دارد پروژه های مورد نیاز را مورد افتتاح قرار دهیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اگر کشورهای بزرگ جهانی در پای میز مذاکره با ایران اسلامی حضور پیدا کردند نشانگر قدرت نظام اسلامی بود که به این امر دست پیدا کرده و به اطمینان رسیدند.

یوسفیان ملا اظهار داشت: اگر در حد بعضی دیگر از کشورها بودیم آمریکا اعتنایی به ما نمی کرد و توجهی نداشته است اما قدرت کشورمان عاملی در راستای تحکیم اقتدار نظام اسلامی است.

نماینده مردم آمل در مجلس بیان داشت: حضور در پای میز مذاکره به سبب آن بود که احساس خطر از نظام اسلامی کردند و روزی را پشت سر گذاشتیم توجهی به کشورمان نمی کردند.

وی افزود: عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی نیازمند تقویت نیروهای نظامی و انتظامی است که باید به این عرصه توجه ویژه ای داشته باشیم تا در عرصه نظامی ضعیف نشویم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: هیچ نقطه از دنیا امن نیست، اما ایران اسلامی در امنیت پایدار قرار دارد و یک بمب صوتی در کشورمان منفجر نمی شود که باید قدر این نعمت را بدانیم.

یوسفیان ملا تصریح کرد: مسائل امنیتی آمریکا، اروپا و کشورهای همسایه هر روز دچار مشکل است اما امنیتی ارزنده و عالی داریم که مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی ادامه داد: دشمنان تلاشهای بسیاری در راستای مقابله و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت دادند که نتوانستند به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنند که نیروهای نظامی و انتظامی در این مسیر اثربخش هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: امروز در شرایط امنیت و غیرجنگی کشور عزیزانی را داریم که به میدان مقاومت رفته و جانهای پاک خود را فدا می کنند که قدردان تلاشها و ایثارگری والای این عزیزان هستیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات