۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۴۸۹۹۰

عمامه گذاری 5 طلبه مدرسه علمیه آل طیب در عید غدیر

مدیر مدرسه آل طیب(ره) اهواز با اشاره به پذیرش 10 طلبه در سال تحصیلی جدید از برگزاری مراسم عمامه گذاری برای 5 طلبه این مدرسه در عید غدیر خبر داد.
جشن تلبس

حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر مدرسه آل طیب(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی این مدرسه از اول شهریورماه ابراز داشت: انتخاب درس و تنظیم برنامه های درسی آغاز و هم اکنون دروس حوزوی با حضور طلاب و اساتید برگزاری می شود.

مدیر مدرسه آل طیب(ره) اهواز با بیان اینکه سال گذشته این مدرسه در زمینه پژوهش 2 کانون مرتبط با فعالیتهای پژوهشی تأسیس کرد، اظهار داشت: تقویت این کانون ها برای سوق طلاب به سوی تحقیق و پژوهش در جهت حضور قدرتمند در جشنواره سراسری علامه حلی از جمله برنامه های پژوهشی سال جدید مدرسه است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امسال همچون سال های گذشته 10 طلبه برای سال تحصیلی جدید پذیرش شدند، افزود: فضای محدود مدرسه از جمله عوامل انتخاب این تعداد است و در انتخاب طلاب افزون بر در نظر گرفتن شرایط عمومی، مسجدمحوری و پذیرش از میان فعالان فرهنگی مساجد از شایط مدرسه در انتخاب طلاب محسوب می شود.

حجت الاسلام آل طیب با بیان اینکه جذب طلبه از مساجد پیرامون حوزه از دیگر معیارها در انتخاب طلاب برای تحصیل در مدرسه است، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم از مساجدی که طلبه های کمی در حوزه ها دارند با پذیرش عضو آنها را برخوردار از نیروهای مذهبی کنیم.

وی در پایان با تبریک عید قربان و غدیر گفت: تلاش می کنیم در عید غدیر مراسم عمامه گذاری 5 طلبه مدرسه را برگزار کنیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات