۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۴۹۰۰۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

اساس رسالت همه انبیای الهی دعوت به عبادت و بندگی خداوند است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت اینکه وجه مشترک رسالت همه انبیای الهی دعوت به عبادت و بندگی است، گفت: خداوند پیغمبران و کتابهای آسمانی را نازل کرده تا مردم با اراده خودشان متحول شده و در مسیر تحقق قسط و عدل قرار گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در آیین رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی که در سالن همایش عدالت دادگستری استان قزوین برگزار شد، گفت: اگر مردم با اجبار به سمت قسط و عدل هدایت شوند با کرامت انسان در تضاد است و اگر مردم در مسیر عبادت و بندگی قرار گیرند، خودشان به سمت قسط و عدل حرکت کرده و نیازی به اجبار نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به قرآن کریم آیه 36 سوره نحل، ابراز کرد: خداوند می‌فرمایند که در وجه مشترک تمام انبیا دعوت به عبادت و بندگی بوده و در آیه 25 سوره حدید هم تحقق عدالت در جامعه برجسته شده است.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به اهمیت اینکه دعوت به عبادت و بندگی و تحقق عدالت در جامعه برای یکدیگر هستند و منافاتی با هم ندارند، تصریح کرد: کد دستگاه قضایی در آیه 25 سوره حدید آمده است و همه باید این زمینه را فراهم کنند تا مردم با اراده خود عدالت را محقق سازند.

این کارشناس اخلاق با اشاره به اهمیت اینکه وجه مشترک رسالت همه انبیای الهی دعوت به عبادت و بندگی است، افزود: خداوند، پیغمبران و کتاب‌های آسمانی را نازل کرده تا مردم با اراده خودشان متحول شده و در مسیر تحقق قسط و عدل قرار گیرند.

ضرورت امنیت در جامعه از نگاه قرآن کریم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: باید خروجی طرح‌هایی که در این حوزه به بهره‌برداری می‌رسد، امنیت، آسایش و آرامش بیشتر برای مردم باشد، زیرا امنیت شهرها یکی از جدی‌ترین مباحث مطرح شده در قرآن است.

وی در پایان گفت: مردم باید در تمام لحظات زندگی و جامعه شهرنشینی احساس امنیت کنند و حق خود را بیابند تا دعاگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاران آن باشند./853/202/ب2

ارسال نظرات