۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۴۹۰۶۰
آیت‌الله مهمان‌نواز:

آل سعود با «صد عن سبیل الله» دشمنی خود با اسلام اصیل را نشان داد

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم منحوس آل سعود با صد عن سبیل الله و جلوگیری از اعزام زائران ایرانی به حج، دشمنی و عداوت خود با اسلام اصیل را نشان داد.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع شماری از فعالان فرهنگی استان، با گرامیداشت ایام فاجعه غم‌بار منا، جان باختن هفت هزار زائر بیت‌الله الحرام در موسم حج سال گذشته را نشانه بارز بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت حج دانست.

وی با اشاره به جنایتهای آل سعود در منطقه، افزود: سعودیها با وجود اینکه خود را گل سرسبد جامعه اسلامی دانسته و تمام مسلمانهای موجود را باطل می‌دانند اما امسال صد عن سبیل الله کردند، راه خدا را به روی مردم بسته و مانع از اعزام حجاج ایرانی به مکه معظمه شدند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: این رژیم منحوس و شجره خبیثه ملعونه آل سعود با صد عن سبیل الله و جلوگیری از اعزام زائران ایرانی به حج، دشمنی و عداوت خود با اسلام اصیل را نشان داد.

وی با بیان اینکه آل سعود در ظاهر مسلمان اما درواقع منافق هستند، ادامه داد: ما باید همواره خود را برای شهادت در راه اسلام آماده کرده و به عداوت و دشمنی خود نسبت به انسانهای منافق ادامه بدهیم تا به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه با توجه به جنایتهای رژیم آل سعود، این رژیم برای استکبار از رژیم صهیونیستی بهتر است، اظهار کرد: استکبار و در رأس آنها آمریکا برای حفظ و امنیت رژیم صهیونیستی هزینه می‌کنند اما برای رژیم آل سعود افزون بر اینکه هزینه نمی‌کنند، بلکه این رژیم منافع مالی بسیار زیادی هم برای آنها دارد.

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رژیم آل سعود روزانه میلیونها بشکه نفت تولید کرده و با کمترین قیمت به آمریکا و متحدانش می‌فروشد اما در قبال این ثروت ملی که باید برای مردم عربستان خرج شود پول و سلاح گرفته و این اسلحه را علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی استفاده می‌کند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه بعضیها فکر می‌کنند دوستی با آمریکا همه مشکلات را حل می‌کند، اظهار کرد: آنها سخت در اشتباه هستند؛ زیرا ابراز دوستی زبانی به درد سردمداران استکبار نمی‌خورد بلکه باید همانند آل سعود به آنها نفت بفروشیم و پول و سلاح بگیریم و آن را علیه خود و مسلمانان استفاده کنیم.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه با تأکید بر دشمن‌شناسی و حرکت در مسیر اسلام اصیل، خطاب به مسؤولان و مدیران کشور گفت: مردم را ناامید نکنیم و دشمن را دوست مردم خود قرار ندهیم؛ زیرا آمریکا و ایادی آن در منطقه ازجمله رژیم منحوس آل سعود دشمنان ملت، دین و مذهب ما هستند./202/9314/ب1

ارسال نظرات