۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۴۴۹۰۹۸
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

طرح قرآنی 1450 نورانیت را به منازل مردم می‌برد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به نورانیت قرآن کریم و ضرورت بهره گیری از آن، گفت: طرح قرآنی 1450 نورانیت را به منازل مردم می‌برد.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج  و زیارت،  امروز در مراسم اختتامیه 1450 که در سالن‌ همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا، گفت: از همه‌ کسانی که در رسانه ملی برای برگزاری طرح‌های قرآنی همچون طرح قرآنی 1450 تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت فعالیت‌های قرآنی، افزود: برگزاری چنین طرح‌های قرآنی سبب می‌شود تا نورانیت قرآن به منازل مردم برود و سبب رشد معنوی آنها شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج  و زیارت، با تکریم خانواده‌های شهدای قرآنی منا، عنوان کرد: من با این قاریان پیش از سفر حج دیداری داشتم و با آنها انس گرفته بودم، برای همه آنان به‌ ویژه شهدای منا درجات عالی را خواستارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسگر در پایان با تشکر از رهبر معظم انقلاب در صدور پیام برای خانواده شهدای منا، خاطرنشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب برای خانواده شهدای منا می‌تواند بسیار تسکین‌بخش باشد./807/202/ب2

ارسال نظرات