۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۴۹۱۴۱
کریمی قدوسی:

دولت نمی تواند گره ای از مشکلات اقتصادی باز کند

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: دولتی که امروز دروازه نفوذ به کشور شده، از افراد نفوذی حمایت و از نیروهای انقلابی شکایت می‌کند، نمی‌تواند در عرصه اقتصاد تحولی ایجاد کند.
جواد کریمی قدوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در ادامه سلسله همایش‌های بصیرتی «خط 57» که در محل حسینیه قرآن و عترت برگزار شد، با اشاره به موانعی که بر سر راه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قرار دارد، اظهار کرد: بنده اعتقادم این است که این دولت موفق نمی‌‌شود گره از کار اقتصادی ملت باز کند و این ادعای من استدلال دارد.

وی در بیان استدلال خود خاطرنشان کرد: دولتی که امروز دروازه نفوذ به کشور شده، از افراد نفوذی حمایت و از نیروهای انقلابی شکایت می‌کند، نمی‌تواند در عرصه اقتصاد تحولی ایجاد کند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: دولت از کسی مثل سید حمید روحانی که مورخ انقلاب است، از امام(ره) حکم گرفته و کارش فقط تاریخ‌نگاری است، شکایت می‌کنند اما برای کسی مثل جیسون رضاییان که شبکه نفوذش لو می‌رود، به رهبری نامه می‌نویسد که جیسون خبرنگار است و سپاه باید آن را بدون تفهیم اتهام آزاد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت از دو تابعیتی‌هایی که هم به پرچم و قانون اساسی آمریکا و انگلیس قسم خورده و هم پرچم و قانون اساسی ما،حمایت می‌کند. طبق گزارش اطلاعات سپاه، ده‌ها دو تابعیتی در مراکز حساس قوه مجریه نشسته‌اند. این‌ افراد پروازی هستند و بیشتر در وزارت‌خانه‌های نفت، خارجه و صنعت حضور دارند.

وی در تشریح بخش دیگری از مشاهدات خود درباره بی‌برنامگی دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: قرار بود برای جلوگیری از قراردادهای نفتی طرح دو فوریتی بدهیم اما آقای زنگنه می گفت «بلد نیستیم، پول نداریم و می‌خواهیم کاری کنیم که بانک‌های بزرگ به ایران بیایند.» یعنی 30 سال باج دهیم تا بانک‌هایی که در برجام به تعهد خود عمل نکردند، به کشورمان بیایند.

کریمی قدوسی با تصریح بر این‌که رییس جمهور برنامه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ندارد، افزود: عده‌ای بیل و کلنگ در دست گرفته‌اند و هرجا چشمه جوشانی از علم وجود دارد، به جان آن می‌افتند. این‌ها را دیده‌ام و از روی احساسات سیاسی نمی‌گویم. هر وقت در مجلسِ قبلی عده‌ای در دفاع از حقوق ملت تذکر می‌دادند، بلافاصله اخبارش را به ایشان می‌رساندند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن برشماری تذکراتی که از نهادهای گوناگون نسبت به رییس جمهور داده شده، تصریح کرد: نفوذی‌ها آمده‌اند تا اقتصاد ما را بخوابانند و ما باید کمربندها را محکم ببندیم که در سال آینده این مانع را از سر راه برداریم./820/پ202/ج1

 

ارسال نظرات