۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۴۹۱۵۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه مطرح کرد؛

برگزاری دعای عرفه در 15 بقعه متبرکه استان کرمانشاه

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری دعای عرفه خبر داد و گفت: دعای عرفه در 15 بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.
مدیر کل کل اوقاف کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام آیت عباسیان، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری دعای عرفه در سطح استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: دعای عرفه با حضور سخنرانان و مداحان برتر در 15 بقعه متبرکه استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: روز عرفه، روز  شناخت خدا و پی بردن به عظمت الهی است، روز عرفه سعادت و خوشبختی را برای انسانها به ارمغان خواهد آورد.

این مسؤول مطرح کرد: بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم کنگاور(ع)، امامزاده احمد سنقر(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه و بقعه احمدبن اسحاق(ع) پذیرای مؤمنان و متدینان در روز عرفه هستند.

وی در ادامه افزود: با توجه به فرارسیدن عید قربان تمهیدات لازم برای برپایی نماز عید قربان در 10 بقعه متبرکه و شاخص استان اندیشیده شده است.

حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد: جشن بزرگ علوی نیز به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می شود و 24 بقعه متبرکه نیز پذیرای این برنامه هستند.

این مسؤول از برگزاری همایش بانوان ولایی خبر داد و  گفت: این همایش همزمان با روز عید غدیر خم در 9 بقعه متبرکه با حضور بانوان ولایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: برپایی غرفه های مختلف در سطح شهر از جمله پاسخگویی به شبهات، ایستگاه های صلواتی، برپایی خیمه های معرفت و موارد دیگر از جمله برنامه های این اداره در روز عید غدیر خم است.

حجت الاسلام عباسیان خاطرنشان کرد: واقفان خیراندیش با نیات خیر خود بسته های آموزشی برای دانش آموزان کم بضاعت که آماده حضور در مدارس در سال تحصیلی جدید می شوند را فراهم کرده اند تا مشکل و وقفه ای در امر آموزش برای این عزیزان پیش نیاید.

وی در پایان حادثه منا را غمبار و خیانتی در حق مسلمانان دانست و ابراز داشت: حادثه منا چهره واقعی آل سعود را نشان داد، آل سعود با بی تدبیری و بی لیاقتی در امر مناسک حج به مسلمانان جهان خیانت کرد./857/203/ب2

ارسال نظرات