۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۴۹۲۵۳
در مسجد مقدس جمکران؛

دعای پر فیض عرفه با حضور هزاران عاشق ظهور طنین انداز شد

هزاران عاشق و منتظر امام زمان(عج) در روز عرفه و در سالگرد فاجعه منا فریادهای برائت از مشرکین را در مسجد مقدس جمکران طنین انداز کردند.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دعای پر فیض عرفه عصر امروز با حضور پیکر شهید گمنام دفاع مقدس و با حضور هزاران زائر و عاشق ظهور حضرت حجت(عج) با نوای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی قرائت شد.

براساس این گزارش منتظران ظهور حضرت حجت(عج) از اقصی نقاط جهان در وعده‌گاه منتظران گرد هم آمده و در برائت از مشرکین یک صدا فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» را فریاد زدند.

عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در این مراسم جنایات حکام سعودی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در یمن، عراق، سوریه و دیگر کشورها را محکوم کرده و خواهان رسیدگی جدی به جنایت حکام سعودی در کشته شدن بیش از هفت هزار حاجی در مراسم حج سال گذشته شدند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی با بیان این که امروز یادآورد روزهای سختی برای امت اسلامی است، اظهار داشت: بی‌تدبیری و بی لیاقتی آل سعود موجب شد بیش از هفت هزار حاجی از کشورهای مختلف با لب تشنه در صحرای عرفات جان بدهند.

وی ابراز داشت: وقاحت حکام سعودی به حدی است که حتی از عذرخواهی لسانی نیز سر باز زده و مانع از مشخص شدن ابعاد این فاجعه عظیم شدند.

سخنران مسجد مقدس جمکران با اشاره به این که مراسم امروز در مسجد مقدس جمکران در جوار پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: امنیت و آسایش کشور ما حاصل خون‌ جوانان و بزرگ‌مردانی است که از جان خود گذشتند تا استقلال و آزادی این کشور حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ادامه داد: امروز هم مدافعان حرم در کشورهای عراق و سوریه برای حفظ اسلام و تشیع جانفشانی می‌کنند و مردانه در برابر تکفیری‌های صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی تأکید کرد: ایستادگی، ایثار و جانفشانی در راه دفاع از دین خدا، ثمره و درس های عاشورا و کربلاست که دشمنان همواره از آن در هراس بوده و هستند.

عاشقان حضرت حجت(عج) با وجود هوای گرم در شبستان‌ها، صحن‌ها و گوشه و کنار مسجد مقدس جمکران به قرائت دعای عرفه با نوای حجت الاسلام و المسلمین ناصر شهیدی پرداخته و در این روز بزرگ با امام زمان خود عهد و پیمان مجدد بستند.
گفتنی است که زائران بسیاری از کشورهای مختلف به این مسجد مقدس مشرف شده و دعای پر فیض عرفه را قرائت کردند./840/پ202/ی

ارسال نظرات