۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۴۹۲۵۹
امام جمعه هشترود:

حمایت از مظلوم در رگهای شیعه جریان دارد

حجت الاسلام رحیمی با تأکید بر روحیه ضد استکباری و ضد ظلم و تداوم این روحیه، گفت: حمایت از مظلوم و نفرت از ظالم در رگهای شیعیان جریان دارد و از مکتب امام حسین (ع) به یادگار مانده است.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جنایات آل سود بر علیه مسلمانان به ویژه شیعیان، اظهار داشت: سعودی ها و حکام بحرین باید بدانند که با کشتار و قتل عام شیعیان ریشه خود را قطع می کنند و روزی به عذاب الهی گرفتار می شوند.

وی با بیان اینکه صحنه گردان منطقه استکبار جهانی و دشمنان اسلام و مسلمانان است و به واسطه رژیم منحوس سعودی اهداف شوم خود را پیگیری می کنند، گفت: استکبار جهانی می خواهد دست شیعه را از بحرین قطع کند زیرا می داند که پایان حکومت آل سعود و آل خلیفه به دست شیعیان خواهد بود.
حجت الاسلام رحیمی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را شعار همیشگی شیعیان خواند و افزود: بحرین مکتب شیعه است و باید برای همیشه باقی بماند، بحرین کشوری است که اکثریت جمعیت آن را شیعیان تشکیل می دهد ولی زیر بار ظلم اقلیت آل خلیفه به کمک حکومت مسلمان کش سعودی قرار گرفته است.
وی با تأکید بر روحیه ضد استکباری و ضد ظلم و تداوم این روحیه، گفت: حمایت از مظلوم و نفرت از ظالم در رگهای شیعیان جریان دارد و از مکتب امام حسین (ع) به یادگار مانده است، امام حسین (ع) در جریان عاشورا ظلم ستیزی و زیر بار ظلم نرفتن را به ما آموخت و این آموزه هیپگاه فراموش نخواهد شد.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه آل سعود و آل خلیفه به دنبال قتل عام شیعیان هستند، گفت: شیعیان جهان نخواهند گذاشت عده ای مزدور آمریکایی با حمایت آنان به این هدف شوم برسند، آل سعود در بحرین و یمن به کشتار شیعیان می پردازد و هیپ سازمانی در دینا علیه این جنایتها از خود عکس العملی نشان نمی دهد.

وی با بیان اینکه آل سعود یک شجره ملعونه خبیثی است که در منا هزاران نفر از زائران خانه الهی را به خاک و خون کشید، تصریح کرد: چنین حکومتی که بر مال و جان مسلمانان ارزش و اهمیتی قائل نیست لیاقت ندارد بر بزرگترین اجتماع مسلمانان مدیریت داشته باشد.

حجت الاسلام بر کناگیری آل سعود از مدیریت حج از سوی مسلمانان تصریح کرد و گفت: باید حادثه منا و خون هزاران مسلمان به فراموشی سپرده نشود و آل سعود محاکمه شده و از مدیریت حج ابراهیمی کنار زده شود تا بار دیگر شاهد چنین جنایتهایی از سوی این حکومت دست نشانده نباشیم./302/854/ب1

ارسال نظرات