۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۴۹۳۰۳
امام جمعه بابل:

آل سعود در کشتار مسلمانان منطقه نقشی مستقیم دارد

امام جمعه بابل آل سعود را خاندانی خبیث و جنایتکار نامید و گفت: در تمام جنایتهای کشورهای منطقه آل سعود نقشی مستقیم در کشتار مسلمانان دارد و رد پای این خاندان ملعون و خبیث دیده می شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خطبه های نماز عید قربان بابل روز عید قربان را روز توبه و استغفار نامید و گفت: روز عید قربان روز استعفار به درگاه الهی و فرصت نزدیکی به حق تعالی است.
وی روز عید را روز سرور و شادی مسلمانان عنوان کرد و افزود: اسلام در درون خود خوشحالی و سرور دارد که این سرور بر خلاف دیگر شادی ها، معرفت افزا است.
خطیب نماز عید قربان بابل با بیان این مطلب که اعیاد در اسلام حکمت هایی را در خود دارد، اظهار داشت: اعیاد در اسلام به خاطر انجام موفق یک آزمایش الهی از سوی خداوند متعال است و از این رو اعیاد مانند عید قربان حکمت های بزرگی در خود دارد.
وی ادامه داد: قربانی در عید قربان، نمادی برای کنار گذاشتن خواهشها و تمایلات نفسانی برای رسیدن به درجات بالای معرفت است.
حجت الاسلام روحانی با تاکید بر این نکته که عید قربان، عید لقای پروردگار متعال است، خاطرنشان کرد: انسان باید تمام شهوات و انگیزه های غیر الهی را باید کنار بگذارد و از شهوات نفسانی بگذرد تا به درجات بالای معرفت الهی برسد.
وی افزود: افرادی که جان خود را از رسوب های گناه پاک کنند، می توانند به رستگاری برسند.
امام جمعه بابل با گرامیداشت سالروز شهادت زائران در موسم حج ابراهیمی سال گذشته، گفت: در سایه بی کفایتی و رفتار معتمدانه خاندان آل سعود زمینه شهادت بیش از هفت هزار حاجی در موسم حج سال گذشته انجام شد.
وی آل سعود را خاندانی خبیث و جنایتکار نامید و تاکید کرد: در تمام جنایتهای کشورهای منطقه از جمله در کشورهای سوریه، عراق، بحرین و یمن رد پای خاندان ملعون و خبیث آل سعود دیده می شود و دست آنها به خون مسلمانان آلوده است.
حجت الاسلام روحانی به حمایت از گروه های تکفیری تروریستی از سوی خاندان وهابی سعودی اشاره و تصریح کرد: خاندان آل سعود خاندانی کثیف و شجره ای ملعونه برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی است.
وی با اشاره به نقش مستقیم آل سعود در کشتار کودکان و افراد بی دفاع مسلمان یمن، خاطرنشان کرد: هواپیماهای رژیم خبیث سعودی بمب های خود را بر سرکودکان بی دفاع یمن می ریزد و این روز عید در یمن، به خاطرجنایتهای آل سعود روزهای سخت و دردناکی است.
خطیب عید قربان بابل به اعتراف سازمان ملل در جنایتکار و تروریست بودن نظام حاکم بر عربستان پرداخت و تصریح کرد: مدیرکل ضعیف و ذلیل سازمان ملل متحد در اعترافی آل سعود را جنایتکار و تروریست می نامد و به دلیل دیپلماسی چک از سوی این خاندان از گنجاندن این رژیم در صف حامیان تروریست خودداری می کند.
وی ادامه داد: امروز افکار عمومی آل سعود را یک خاندان جنایتکار و خبیث می داند زیرا آل سعود پشتیبان تروریست در منطقه، است./201/1313/ب1

ارسال نظرات