۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۴۴۹۳۱۳
امام جمعه موقت دامغان:

هردستی که وحدت امت اسلام را خدشه‌دار کند دست شیطان است

امام جمعه موقت دامغان گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال برهم زدن وحدت بین امت بزرگ اسلام بوده است و امروز وهابیت خبیث و آل سعود نماد این اختلاف افکنی هستند، هردستی که وحدت امت اسلامی را خدشه‌دار کند دست شیطان است.
امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که صبح امروز باحضور مردم ولایتمدار دامغان در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اقامه شد، اظهار داشت: وحدت امت اسلام از مهمترین پیام‌های عید سعید قربان است، اتحاد و یکپارچگی که به ویژه در سال‌های اخیر با دستان پلید شجره خبیثه ملعونه آل سعود خدشه دار شده است.

امام جمعه موقت دامغان تصریح کرد: استکبار جهانی همواره به دنبال برهم زدن وحدت بین امت بزرگ اسلام بوده است و امروز وهابیت خبیث و آل سعود با سیاست‌ها و جنایت‌های ضد اسلامی و ضدانسانی خود نماد این اختلاف افکنی هستند، هردستی که وحدت امت اسلامی را خدشه‌دار کند دست شیطان است.

خطیب نماز عید قربان دامغان با اشاره به اینکه مشترکات اسلامی باید شیعه و سنی را بیش از پیش به سمت و سوی وحدت سوق دهد و عید قربان از مهمترین این مشترکات است، افزود: دیگر پیام بزرگ عید قربان قرار گرفتن همه انسان‌ها در برابر امتحان الهی به‌عنوان سنت بدون تغییر خداوندی‌است، همانا همه ما آزمایش می‌شویم، انبیا به قدر ظرفیتشان و ما نیز به اندازه ظرفیتمان مورد آزمایش قرار می‌گیریم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: حضرت ابراهیم(ع) و خانواده گرامی ایشان بارها در معرض امتحان و آزمایش الهی قرار گرفتند و پیامبر خدا از همه این آزمون‌های سخت سربلند بیرون آمد و تسلیم در برابر خواست خداوند را در عمل معنا و حضرت حق نیز او را پاداشی بی‌مثال عنایت کرد.

وی با گرامیداشت دهه ولایت به ایام میمون و مبارک این دهه به ویژه عید سعید غدیر خم اشاره کرد و گفت: عید غدیر و این واقعه بزرگ تاریخ اسلام و بشر سند محکم و خدشه ناپذیر ولایت امیر‌مؤمنان حضرت علی(ع) است، همه ما باید از فرصت کم‌نظیر این ایام برای آشنایی بیشتر با فرهنگ ولایت بهره ببریم./201/977/ب1

ارسال نظرات