۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۴۹۳۷۶
تا 28 شهریور ماه؛

مهلت نام نویسی مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان شعبه تهران تمدید شد

حجت الاسلام ایلخانی از تمدید مهلت نام نویسی مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان شعبه تهران خبر داد و گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در مؤسسه ابتدا باید با شماره 09014575539 تماس حاصل کنند تا نام نویسی ابتدایی خود را انجام دهند.
مؤسسه امیربیان

حجت الاسلام محمدرضا ایلخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تمدید مهلت نام نویسی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان تا 28 مرداد ماه خبر داد و عنوان کرد: نام نویسی کلاس های روش سخنرانی دینی امیربیان شعبه تهران از 16 شهریور ماه آغاز شده و قرار بود تا 25 شهریور ماه ادامه داشته باشد ولی به دلیل استقبال خوب طلاب از این مؤسسه این مهلت سه روز دیگر تمدید شد.

مسؤول نام نویسی مؤسسه امیربیان با اشاره به شرایط ثبت نام در این مؤسسه در شعبه تهران ابراز داشت: شرط پذیرش در شعبه قم اتمام پایه ششم است ولی در شعبه تهران اگر طلبه پایه سوم خودش را تمام کرده باشد می تواند در مؤسسه ثبت نام کند و بعد از نام نویسی مصاحبه ای نیز برگزار می شود و پس از قبولی در مصاحبه پذیرش نهایی صورت می گیرد.

برگزاری کلاس ها در روزهای پنجشنبه

وی اظهار داشت: برای طلاب در ایام هفته تنها پنجشنبه ها کلاس برگزار می شود و بعد از کلاس دو کارگاه پژوهش و تمرین نیز قرار دارد تا مطالب تدریس شده به صورت عملی کار شود و اثر مثبت داشته باشد؛ کلاس ها از ساعت 13:30 تا اذان مغرب ادامه دارد.

حجت الاسلام ایلخانی با اشاره به دوره تحصیل در مؤسسه خطابه امیربیان، ابراز کرد: مجموعه دروس خطابه 12 فصل است و دوران تحصیل در این مؤسسه دو ساله است به این صورت که طلاب در سال نخست سه فصل از فصول فن خطابه را فرا می گیرند و در تابستان سال بعد در دوره بیست روزه فشرده سه فصل دیگر را نیز آموزش می بینند و همین طور سال دوم و تابستان سال بعد آن شش فصل دیگر آموزش داده می شود.

آغاز کلاس ها اواخر مهرماه

وی ادامه داد: همه ساله کلاس ها در ابتدای مهرماه آغاز می شد، اما در سال جاری به دلیل این که در ابتدای مهرماه نزدیک به ایام محرم است و عملا نمی توان کلاس ها را با قدرت برگزار کرد، کلاس های درس و همچنین کارگاه پژوهش و تمرین به اواخر مهرماه 95 موکول شده است که زمان دقیق آن به طلاب پذیرش شده اطلاع رسانی خواهد شد.

مسؤول نام نویسی مؤسسه امیربیان در پایان تصریح کرد: علاقه مندان برای حضور در مؤسسه ابتدا از ساعت 16 تا 21:30 با شماره 09014575539 تماس حاصل می کنند تا نام نویسی ابتدایی خود را انجام دهند و در ادامه همکاران ما در مؤسسه با این عزیزان تماس می گیرند و تاریخ ارائه مدارک کامل و زمان مصاحبه را به آنها اعلام می کنند./1330/ت302/ب1

ارسال نظرات