۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۴۹۴۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

زیارت قبور ائمه اطهار امروزه به جبهه فرهنگی تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان در جنگهای نظامی حضور دارند اما کار اصلی آنها حضور در جنگهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، گفت: زیارت قبور ائمه اطهار امروزه به جبهه فرهنگی تبدیل شده است که حضور مردم در این جبهه‌های فرهنگی به مراتب از جبهه‌های نظامی مهم‌تر است.
اهل بیت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مديران و كاركنان بنياد زائر خراسان جنوبی اظهار داشت: قبور ائمه اطهار و پیامبر (ص) در دل اهل ایمان قرار دارد و این قبور به هیچ عنوان با جنگ‌های مختلف دشمنان گم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگهای نظامی حضور دارند اما کار اصلی آنها حضور در جنگهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، گفت: زیارت قبور ائمه اطهار امروزه به جبهه فرهنگی تبدیل شده است که حضور مردم در این جبهه‌های فرهنگی به مراتب از جبهه‌های نظامی مهم‌تر است.

ماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان سعی در ایجاد اختلال در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی دارند، افزود: امروزه جبهه زیارت ائمه قبور از جنگهای نظامی مهم‌تر است و پاسخ دشمنان نیز در این زیارات وجود دارد.

رییس ستاد عتبات عالیات نیز در این دیدار با اشاره به اربعین حسینی، بیان داشت: برپایی هشت موکب برای پذیرایی عزاداران حسینی، برپایی چهار نانوایی در مسیر زائران حسینی، 30 تن آرد، 10 تن مرغ و 10 تن برنج از خراسان جنوبی برای رفاه و آسایش و پذیرایی از زائران حسینی در کربلا پیش‌بینی شده است.

موسی جوینده با اشاره به ساخت زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد مقدس، تصریح کرد: این زائرسرا در 9 طبقه و در خیابان طبرسی مشهد و با همت مردم و مسؤولان ساخته می‌شود، در خراسان جنوبی افرادی هستند که به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند بنابراین باید برای ساخت این زائرسرا تدابیر لازم اندیشیده شود./202/880/ب1

ارسال نظرات