۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۴۴۹۵۷۰
فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

شهادت سومین شهید مدافع حرم شهرستان بابل

فرمانده سپاه بابل خبر شهادت سومین مدافع حرم بابل را در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه تایید کرد.
مدافع حرم

سرهنگ پاسدار علی اکبر محمدپور، فرمانده سپاه بابل در حاشیه دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید حسین رئیسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، گفت: شهید سید حسین رئیسی سومین شهید مدافع حرم شهرستان بابل است طی ماموریتی به سوریه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) اعزام و پس از مجروحیت  برای طی مراحل درمانی به کشور در بیمارستان بقیه الله تهران بستری شد.

وی افزود: با توجه به شدت جراحات شهید مدافع حرم سید حسین رئیسی و پس از انجام سیر مراحل درمانی، این جهادگر بسیجی پس از سومین عمل جراحی در شامگاه عید سعید قربان در بیمارستان بقیه الله تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به سابقه جانبازی این مدافع حرم، اظهار داشت: شهید رئیسی از جانبازان دفاع مقدس بود که پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش با توجه به عشق و علاقه برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم(س) به کشور سوریه اعزام و حین ماموریت جهادی جهت بازسازی حرم مطهر حضرت زینب(س) مجروح شد.

وی ادامه داد: هم اکنون پیکر مطهر این شهید در معراج الشهدا تهران قرار دارد و پس از طی مراحل قانونی به زادگاهش شهرستان بابل منتقل می شود.

محمد پور با دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر این شهید، خاطرنشان کرد: مراسم وداع این جانباز شهید شامگاه چهارشنبه در امامزاده قاسم بابل انجام می شود و تشییع و تدفین پیکر مطهر این جانباز شهید صبح روز پنج شنبه از بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل آغاز خواهد شد./303/1313/ب1

ارسال نظرات