۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۴۹۶۴۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت 200 مبلغ در استان لرستان به مناسبت دهه ولایت

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه ولایت 200 مبلغ بومی و غیربومی به مناطق شهری و روستایی استان لرستان اعزام شدند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تبلیغات اسلامی لرستان به مناسبت دهه ولایت 200 مبلغ بومی و غیر بومی را به مناطق تبلیغی استان لرستان اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه این مبلغان اعزامی از عید قربان تا غدیر در مناطق تبلیغی شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند، افزود: اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و بصیرتی در این ایام با حضور مبلغان برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان دهه ولایت را فرصتی مناسب در جهت بازخوانی مبانی اعتقادی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواند و خاطرنشان کرد: در این راستا مبلغان اعزامی نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی، یادآور شد: بیان اهداف غدیر، تبیین جایگاه غدیر، نهادینه سازی فرهنگ ولایت و رهبری از جمله وظایف مبلغان اعزامی است.

حجت الاسلام غلامی فعالیت و سخنرانی مبلغان در راستای آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان از دسیسه های دشمن و چالشهای پیش ‌روی جهان اسلام در قرن اخیر را از دیگر فعالیتهای مبلغان اعزامی بیان کرد.

وی یادآور شد: اقامه نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی و برنامه‌های قرآنی از دیگر فعالیتهای مبلغان در مناطق تبلیغی استان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: در دهه ولایت نیز مسابقات کتابخوانی خطبه غدیر، اجرای جشنهای دهه ولایت در مساجد، هیأتها و اماکن تبلیغی استان با محوریت مبلغان اعزامی برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات