۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۴۹۶۵۱

برگزاری گردهمایی روحانیان مستقر استان خوزستان با محوریت دهه ولایت

حجت الاسلام رستمی نیا از برگزاری گردهمایی روحانیان مستقر استان و اعزام مبلغ به نقاط شهری و روستایی استان با محوریت دهه ولایت خبر داد.
گردهمایی بزرگ مبلغان ماه رمضان در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عباس علی رستمی نیا، معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در حاشیه جلسه مشترک رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با مدیران دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا با تبریک دهه ولایت عید غدیر گفت: در دهه ولایت برنامه های متنوعی همچون اعزام مبلغ با محوریت دهه ولایت، گردهمایی روحانیان مستقر استان، برگزاری جشن های مذهبی از سوی هیئات در مساجد و حسینیه ها، گفتمان دینی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی و پاسخ به شبهات را خواهیم داشت.

معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه برنامه های دهه ولایت در شهرها و روستاهای استان خوزستان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: گردهمایی روحانیان مستقر استان روز یکشنبه هفته آینده در اداره برگزار می شود و پایان بخش برنامه های دهه ولایت، برگزاری جشن بزرگ غدیر در همه شهرستان ها به صورت ویژه خواهد بود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه محرم خاطرنشان کرد: در این باره نمایشگاه شمیم حسینی برای تهیه نیازمندی های هیئات مذهبی برگزار شد و نیز همایش هیئات مذهبی و مسائل مرتبط با ماه محرم با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان مورد بحث قرار گرفت.

وی به فعالیت هیئات مذهبی پس از عید غدیر همچون آماده سازی فضاها و مکان های مذهبی به پارچه های سیاه و عزا اشاره و عنوان کرد: برنامه های عزاداری همزمان با آغاز ماه محرم برگزار می شود و همچنین ستاد اربعین استان برنامه هایی را برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در دست اقدام دارد.

حجت الاسلام رستمی نیا در پایان گفت: مرزهای شلمچه و چذابه آماده مبادی خروجی زایران اربعین حسینی است و در آن روزها نیز برنامه هایی از سوی سازمان تبلیغات تدارک خواهد شد./203/9456/ب1

ارسال نظرات