۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۴۹۶۶۷
در شهر پردیسان؛

مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی افتتاح شد

مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) در دو بخش مرکز آموزش متوسطه دوره اول و دوم در شهر پردیسان با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی افتتاح شد.
آیین افتتاح مدرسه قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌ رسا، حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی استاد قرآن کریم و مدیر مؤسسه جامعه القرآن‌الکریم و اهل‌ البیت(ع) ظهر‌ امروز در افتتاحیه مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه این مدرسه با هدف یادگیری قرآن برای خردسالان، شروع به کار کرده است، افزود: این مؤسسه در حال حاضر دارای بیش از 800 شعبه برای خردسالان و بزرگسالان برادر و خواهر در سراسر کشور است.

مدیر مؤسسه اهل البیت(ع) در ابتدای این افتتاحیه از نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی قدردانی و تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نخستین کسی بود که در ابتدای راه ما را از لحاظ مادی و معنوی یاری کرد.

مدیر مؤسسه جامعه القرآن الکریم در ادامه به مهمترین فعالیت‌های مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: نونهالان و نوجوانانی که در این مدارس مشغول به تحصیل می‌شوند همزمان با فراگیری دروس متداول آموزش و پرورش، به حفظ قرآن کریم و توشه‌گیری از معارف اهل بیت‌(ع) در راستای ارتقای اخلاق قرآنی دانش‌آموزان می‌پردازند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسؤولان مدارس وابسته به موسسه جامعه القرآن کریم تلاش می‌کنند تا محیطی مناسب برای رشد خلاقیت‌ها و توان علمی در کنار نشاط آموزشی و پرورشی برای دانش‌آموزان فراهم کنند، تصریح کرد: این مدارس همواره بهترین رتبه‌های استانی و کشوری را در مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و علمی را به دست آورده‌اند.

حجت الاسلام طباطبائی در پایان این مراسم از خیران مدرسه‌ساز بابت حمایت‌های بی‌وقفه‌ و تلاش‌های گسترده مالی و معنوی قدردانی کرد و بیان داشت: به توفیق الهی و در راستای خدمت به فرهنگ متعالی قرآن و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) و به همت والای خیران نیک اندیش این مجموعه ساخته و تجهیز شده و امید است با تلاش و کمک خیران قرآنی 85 درصد از مدارس باقیمانده که به صورت استیجاری می‌باشد به بهره‌برداری رسیده و فضا و امکانات مورد نیاز مدارس تأمین شود تا صدقه جاریه و ذخیره ارزشمندی برای سعادت ابدی فعالان و خیران گرامی باشد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از آقایان حاج جواد امجدی خیر مدرسه‌ساز، مهندس مجتبی ‌حاجی‌پور پیمانکار مجتمع آموزشی، مهندس سمیعیان ناظر مجتمع، سید ناصر اعلایی طباطبایی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز، حاج احمد حاجی‌پور معمار و ناظر مجتمع، مهندس عبدالله سلیمانی شهردار منطقه پردیسان تجلیل شد./878/پ202/ب1

ارسال نظرات