۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۴۹۷۱۶
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

عدالت طلبی، استقامت و پایداری از مهم‌ترین ویژگیهای افراد انقلابی است

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگیهای انقلابیگری، گفت: عدالت طلبی، استقامت و پایداری، مبارزه با اسرافیلی و غیره از مهم‌ترین ویژگیهای افراد انقلابی محسوب می‌شود که باید بتوان این ویژگیها را تا آخر عمر حفظ کرد.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با موضوع دوره آموزشی مبانی اسلامی طرح ولایت بسیج رسانه در استان با اشاره به اینکه حوادث تاریخی باید تبدیل به درس هایی در انقلاب اسلامی شود، گفت: امروز هم در انقلاب اسلامی سه دسته منافقان، ریاست طلبان و عافیت طلبان وجود دارند که باید با هوشیاری و درس گرفتن از تاریخ با اینگونه افراد مقابله کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مقام معظم  رهبری اخیراً به موضوعات خاصی تأکید می‌کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اخیراً به موضوعاتی مانند انقلابی گری تأکید زیادی داشته‌اند و معتقدند که تمامی دستگاه‌ها باید به صورت انقلابی رفتار، عمل و اقدام کنند.

وی با اشاره به ویژگیهای انقلابیگری، بیان کرد:  عدالت طلبی، استقامت و پایداری، مبارزه با اسرافیلی و غیره از مهم‌ترین ویژگیهای افراد انقلابی محسوب می‌شود که باید بتوان این ویژگیها را تا آخر عمر حفظ کرد.

اهمیت نفوذ در جنگ نرم

این استاد دینی تصریح کرد: نفوذ یکی از موضوعات دیگری است که مقام معظم رهبری اخیراً به این مسأله توجه ویژه‌ای داشته‌اند که این پدیده در گذشته با جنگ و ابزار نظامی بوده و امروز تبدیل به جنگ نرم شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی در استان قزوین با اشاره به اینکه در مقوله نفوذ چند مورد از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: نفوذ در بین مسؤولان به ویژه مسؤولان بلند پایه یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان در پروژه نفوذ است.

ضرورت و اهمیت حقوقهای نجومی در استان

وی ادامه داد: در جریان حقوق های نجومی شبکه‌های اجتماعی وارد میدان شدند که این موضوع این گونه بازتاب پیدا کرد، در غیر این صورت اگر انتشار این اخبار در اختیار روزنامه‌ها قرار می‌گرفت عده‌ای نمی‌گذاشتند این موضوع به این شکل بازتاب پیدا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی در استان قزوین در ادامه اضافه کرد: رسانه یکی از مهم‌ترین مکان هایی است که دشمنان به دنبال نفوذ در آنها هستند که در این زمینه منابع مالی کلانی هم در نظر گرفته شده و با واسطه، دشمنان از این رسانه ها حمایت می‌کنند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریاناتی در زمان امام علی(ع) که با روش های مختلف به مخالفت با ایشان پرداختند، اظهار کرد: منافقان نخستین دسته از کسانی بودند که در زمان امام علی(ع) به روشهای مختلف مقابله کردند و متأسفانه این جریان همچنان در انقلاب اسلامی هم وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه جریان ریاست طلب و عافیت طلب جریان دوم و سومی بودند که در حکومت امام علی(ع) حضور داشتند، گفت: عافیت طلبان کسانی بودند که برای حکومت و انقلاب خود را هزینه نمی‌کنند و هیچ گاه به موقع وارد عرصه نمی‌شوند که امروز هم در نظام جمهوری اسلامی ایران اینگونه افراد وجود دارند./853/302/ب2

ارسال نظرات