۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۴۹۸۹۰

حضور 200 طلبه خواهر در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) قم از اشتغال به تحصیل ۲۰۰ طلبه خواهر در سطح عمومی این مدرسه علمیه به صورت حضوری و نیمه حضوری خبرداد.
طلاب خواهر

خانم اسدپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) قم فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر با طلاب جدیدالورود ۲۰۰ طلبه خواهر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه در سطوح عمومی مشغول به آموزش طلاب خواهر است، گفت: در حال حاضر طلاب خواهر مشغول به تحصیل در این مدرسه به جز طلاب جدیدالورود در پایه سه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) قم با بیان اینکه این مدرسه به صورت حضوری و نیمه حضوری اقدام به پذیرش طلبه خواهر می کند، افزود: این مدرسه محدودیت سنی داشته و خواهران طلبه تا سن ۳۵ سال را مورد پذیرش قرار می دهد.

خانم اسدپور با بیان اینکه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) از بدو تاسیس تاکنون با نظارت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اداره شده است، تصریح کرد: در سال جاری هیئت مؤسس این مدرسه معرفی شده‌اند که آیت الله محسن اراکی از جمله اعضای هیئت مؤسس این مدرسه هستند.

غدیر بهترین فرصت برای تمرین ولایت مداری است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه غدیر بهترین فرصت برای تمرین ولایت مداری است، افزود: طلاب خواهر باید به تأسی از حضرت زهرا(س) پرچم دار عرصه ولایت باشند و با کسب علم و تربیت فرزندان شایسته سعی کنند به تحکیم خیمه ولایت کمک کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) قم با تأکید بر اینکه تنها با پیروی از ولایت است که می‌توان در مسیر دین حق باقی ماند، یادآورشد: کسانی که از مسیر ولایت منحرف شده هم خود دچار خسران شده و هم اطرافیان خود را منحرف کردند و کسانی که روزی در زمره صحابه و یاران خاص حضرت علی(ع) بودند با انحراف از غدیر در صف دشمنان اسلام و ولی خدا قرار گرفتند به گونه‌ای که در روز عاشورا خون ولی خدا را در صحرای کربلا بر زمین ریختند.

لازم به ذکر است؛ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) قم ظهر امروز با حضور آیت الله اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در محل مدرسه با حضور طلاب خواهر برگزار شد./۹۶۸/ت302/ی

ارسال نظرات