۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۴۹۹۱۴
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی:

حرکت در مسیر ولایت و رهبری ضامن سعادت و عاقبت به خیری انسان است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تعبد، توحید و حرکت در مسیر ولایت و رهبری را نجات بخش انسان و ضامن سعادت و عاقبت به خیری او دانست و گفت: تسلیم اراده و خواسته الهی شدن برکات و نعمات الهی را بر زندگی انسان نازل و او را مظهر توحید و بندگی می کند.
حجت الاسلام بهشتی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، ظهر امروز در جلسه اخلاق کاربردی در جمع کارکنان انتظامی اردبیل، خاطرنشان کرد: تأمل و تعقل در آیات الهی، احادیث و روایات دینی و کتب اسلامی امری مهم و ضروری بوده که زمینه‌ساز تعالی واقعی جامعه می‌شود و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شایسته است دستورات دین مبین اسلام، تعلیمات الهی و رویدادهای تاریخی، اسلامی و اجتماعی از منبع موثق و قابل اعتماد عمومی استعلام و پس از یادگیری و کاربردی کردن آن در جامعه فرهنگ سازی شود، به نحوی که اطلاع‌رسانی جامعی از آن انجام شده و جوانان را با آن آشنا کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تعبد و توحید و حرکت در مسیر ولایت و رهبری را نجات بخش انسان و ضامن سعادت و عاقبت به خیری او دانست و تصریح کرد: تسلیم اراده و خواسته الهی شدن برکات و نعمات الهی را بر زندگی انسان نازل و او را مظهر توحید و بندگی می کند.

حجت الاسلام بهشتی‌پور بیان داشت: اگر انسان در همه حال خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببیند، نوعی خودکنترلی در درون او شکل می‌گیرد.

وی افزود: انسان با توکل بر خدا، اطاعت مطلق از خالق و بندگی در حد اعلا می‌تواند از فراز و نشیب‌های جاده زندگی سربلند بیرون آمده و رضایت باری‌تعالی را به خود جلب کند.

حجت الاسلام بهشتی پور از راه‌اندازی نهضت پاسخگویی در ناجا خبر داد و گفت: در این نهضت مسؤولان و فرماندهان موظف هستند به سؤالات و شبهات کارکنان تا روشن شدن ذهنیات پاسخ مناسب را ارائه دهند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به احساس مسؤولیت ویژه و اهتمام جدی مسؤولان ارشد نیروی انتظامی در حل و فصل مشکلات معیشتی کارکنان، اظهار کرد: کارکنان باید با صبر و حوصله و همدلی یاری گر مسؤولان باشند.

حجت الاسلام بهشتی‌پور با اشاره به فرا رسیدن عید غدیرخم، گفت: عید غدیرخم تداعی‌گر عید امامت و بندگی بوده که در آن دین اسلام کامل و امامت در عالی‌ترین درجه گزینش شد./937/203/ب2

ارسال نظرات