۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۴۹۹۱۸
در حرم امام رضا صورت گرفت؛

اقامه نماز بر پیکر 3 شهید مدافع حرم به امامت آیت الله علم الهدی

پیکر شهید مرتضی عطایی، جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون به همراه شهیدان سید خداداد موسوی و میرزا محمد غلامی ضمن اقامه نماز بر پیکر مطهرشان با حضور جمعی از مردم ولایتمدار مشهد در بارگاه نورانی ثامن الحجج (ع) تشییع شد.
تشييع پيکرسه شهيد مدافع حرم در حرم مطهر رضوي (31)

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، پیکر شهید مرتضی عطایی، جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون به همراه شهیدان سید خداداد موسوی و میرزا محمد غلامی امروز در بارگاه نورانی ثامن الحجج (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان، خانواده این شهیدان و جمعی از مردم ولایت مدار از مقابله مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

حاضران در این مراسم با سردادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است»، «این گل پر پر از کجا آمده از سفر شام بلا آمده» و «کلنا عباسک یا زینب(س)» پیکر این شهیدان گلگون کفن را تا حرم مطهر رضوی همراهی کردند.

پیکر این شهیدان پس از اقامه نماز به امامت آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و طواف در حرم مطهر رضوی برای خاکسپاری به آرامگاه ابدیشان واقع در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد منتقل شد.

گفتنی است، این شهیدان گلگون کفن که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفته بودند یکشنبه هفته جاری در لاذقیه سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیدند و پس از شهادت پیکر آنها طی مراسمی برای تشییع به کشور منتقل شد./101/1308/ب1

ارسال نظرات