۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۴۹۹۴۲

جشن ولادت امام هادی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

جشن ولادت با سعادت امام هادی(ع)، دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم امام رضا(ع) برگزار می شود.
حرم رضوی

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بیان کرد: جشن میلاد با سعادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مصادف با پانزدهم ذی الحجه در حرم امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی تصریح کرد: جشن ولادت امام هادی(ع) شنبه بیست و هفتم شهریور ماه، ساعت 11 تا 13:30 با سخنرانی حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی به همراه مدیحه سرایی مداحان اهل بیت در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: جشن شب میلاد امام علی النقی(ع) و شام میلاد ساعت 18 تا 20 در صحن جامع رضوی با سخنرانی حجج اسلام سید مهدی میرباقری و محمد جواد نظافت برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: نشست تدبر در سیره امام هادي(ع) شنبه ساعت 10 تا 11:30 در دارالقرآن الکریم دایر می شود.

وی ادامه داد: سخنرانی خواهران ویژه فرخنده میلاد امام هادي(ع) در دو نوبت قبل و بعد از نماز ظهر و عصر در رواق دارالحکمه با موضوعات «ذکر فضایل ایشان» و «معرفی اهل بیت در زیارت جامعه کبیره» برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی مطرح کرد: همزمان با روز ولادت «جایگاه امامت از منظر امام هادي(ع)» در نشست تخصصی «دین، نشاط، زندگی» از سوی حجت الاسلام عباسی در صحن جمهوری اسلامی تبیین می شود.

وی با اشاره به برنامه های زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی عنوان کرد: موضوعات «پرچمهای هدایت» و «گزیده ای از سیره امام هادی» ویژه عرب زبانان در دارالمرحمه و «تعلیمات رفتاري و گفتاري امام هادی» و «دعا و نیایش در آموزه هاي امام هادی» ویژه اردوزبانان در رواق کوثر تبیین می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: سخنرانی حجج اسلام رضا علی عزیزی و منصور جرجانی از جمله برنامه های تبلیغی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد است./302/1308/ب1

ارسال نظرات