۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۴۹۹۵۶
استاد حوزه علمیه همدان:

تاثیرگذاری مجمع جهانی شیرخوارگان در گسترش فرهنگ اهل بیت انکار ناشدنی است

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به ترویج کارهای فرهنگی نمادین، گفت: یکی از اموری که سبب ترویج و ماندگاری می شود توجه به امور نمادین در جامعه است و مجمع جهانی شیرخوارگان در این زمینه موفق عمل کرده است.
موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سید هاشم موسوی استاد حوزه علمیه همدان در مراسم آغاز به کار کارگاه دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی که عصر امروز در همدان برگزار شد ابراز داشت: یکی از ویژگی های شیعه این است که پیرو مکتب و امام خود حرکت می کند.

وی با اشاره به جایگاه امام علی(ع) در تاریخ اسلام اظهار داشت: جایگاه و منزلت امام علی(ع) به حدی است که تمام کائنات ریزه خوار سفره او هستند و روایات فراوانی از پیامبر درباره شخصیت بی نظیر ایشان وجود دارد.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به ترویج کارهای فرهنگی نمادین یادآور شد: یکی از اموری که سبب ترویج و ماندگاری می شود توجه به امور نمادین در جامعه است و مجمع جهانی شیرخوارگان در این زمینه موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با تقدیر از برگزار کنندگان و مجریان این برنامه تاثیرگذار خاطرنشان کرد: برنامه شیرخوارگان حسینی از جمله برنامه هایی است که باید تقویت و حمایت شود چرا که تاثیر آن در جهان انکارناشدنی است.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش کار مجمع جهانی شیرخوارگان ابراز داشت: وقتی یک کار فرهنگی سبب ترویج و گسترش معارف و مفاهیم اهل بیت(ع) در جهان است باید از همه ابعاد مورد حمایت قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: امروز جهان تشنه معارف اهل بیت(ع) است و همه افراد به ویژه مسؤولان فرهنگی می بایست راه های ترویج و گسترش معارف اهل بیت را هموار سازند و این کار یکی از آن موارد است.

وی با تقدیر از جمعی از بانوان خیر که کار دوخت 20 هزار لباس شیرخوارگان استان را متقبل شده اند، گفت: بی شک ثواب تاثیرگذاری این طرح در نامه اعمال همه شما ثبت و ضبط و خواهد شد و همه شما نزد خداوند ماجور هستید./202/979/ب1

ارسال نظرات