۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۵۰۰۶۸
دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی:

غدیر باید عاشورایی باشد

دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی با بیان اینکه غدیر را باید عاشورایی و عاشورا را باید غدیری کرد و هر دو این‌ها را باید به مهدویت پیوند داده شود، گفت: تمامی مساجد و حسینیه‌ها باید در روز غدیر باز باشند و خطبه‌خوانی در این مساجد جریان داشته باشد.
غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام هادی نبئی، دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش بزرگ سبزپوشان نبوی که با حضور یک هزار نفر از سادات شهرستان‌های بیرجند و خوسف برگزار شد، اظهار داشت: همایش یک هزار نفری سادات از سال 86 در استان برگزار شده است و در این جشن مسؤولان و خیران بسیاری کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه غدیر هرگز نباید فراموش شود، گفت: دشمنان قصد بین بردن دین ما را دارند و وهابیت‌ها و داعشی‌ها خبیث به جان مسلمانان افتاده‌اند و انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام می‌دهند بنابراین باید غدیر را بزرگ کرد تا دشمنان از این ملت ولایی ناامید شوند.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی با بیان اینکه غدیر را باید عاشورایی و عاشورا را باید غدیری کرد و هر دوی این‌ها را باید به مهدویت پیوند داده شود، افزود: تمامی مساجد و حسینیه‌ها باید در روز غدیر باز باشند و خطبه‌خوانی در این مساجد جریان داشته باشد.

حجت الاسلام نبئی با بیان اینکه اطعام یک نفر در روز غدیر برابر با اطعام 124 هزار پیامبر خدا است، تصریح کرد: این حکومت اسلامی باید فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری را اطاعت کند، امام (ره) انقلاب کرد تا به خدا برسیم و این انقلاب، انقلاب مظلومین و محرومین است./880/202/ب2

ارسال نظرات