۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۵۰۱۴۷
آيت الله نمازي مطرح كرد؛

نخستین گام و رسالت اصولگرايي خودسازي است

نماينده ولي فقيه دركاشان با بيان اينكه اولين گام و رسالت اصولگرايي خودسازي است، گفت: كسي كه وارد ميدان جهاد مي شود بايد سلاح داشته باشد و سلاح انسان مؤمن كنترل هواي نفس است.
آيت الله عبد النبي نمازي آيت الله عبد النبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي جمعه شب در ديدار با اصولگرايان كاشان با اشاره به اينكه رسالت شوراي اصولگرايي تنها بحث انتخابات نيست، گفت: يكي ازرسالتهاي شوراي اصولگرايان مديريت فضاي مجازي و تهاجم فرهنگي است‌ كه جوانان را در فضاي مجازي با اطلاعات غلط مورد هدف خود قرارداده است.

وي با تأكيد بر اينكه شوراي اصولگرايي به معناي واقعي كلمه بايد شوراي اصولگرايي باشد، تصريح كرد: كسي كه خودش را اصولگرا مي داند نبايد مرتكب گناه شود، بلكه بايد بتواند مرتفع ترين نقطه مخالفت با هواي نفس را تصرف كند تا نفس نتواند امير او باشد، بلكه نفس مأمور او باشد و به نفس فرمان بدهد.

آيت الله نمازي رسيدن به دولت تمدن اسلامي‌ كه رهبر معظم انقلاب مطرح كرده است را نيازمند تشكيل حكومتي دانست كه آرمانهاي الهي در آن حاكم و آرمانهاي شيطاني در آن جايگاهي نداشته باشد.

به گفته وي داشتن دولت كريمه، دولتي كه رهروان و رعاياي آن به اندازه اي تفكرات آنها اوج گرفته است كه اصلا تصور گناه در ذهنشان به وجود نمي‌ آيد.

نماينده ولي فقيه در كاشان با اشاره به اينكه همه ما در معرض امتحان الهي هستيم، گفت: ما براي تكامل خود نيازمند اين جمع هستيم، نه اينكه نياز نظام باشد چرا كه نظام صاحب دارد و در زمان شاه نيز دست غيبي انقلاب را هدايت مي‌كرد و انقلاب ميدان آزمايش است.

آيت الله نمازي با بيان اينكه خداوند ناظر بر اعمال ما است و مي‌داند كداميك از ما مجاهد واقعي هستيم، اضافه كرد: مجاهد واقعي كسي‌ است كه با نفس خود مبارزه كند و معناي جهاد در اين است كه بر خلاف ميل و خواهش عمل كند و كسي كه در بحث خوراك و پوشاك اقتصاد مقاومتي را رعايت مي كند در واقع جهاد با نفس است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تأكيد بر اينكه مقابله با هواي نفس نيازمند سرمايه است، گفت: كسي‌ كه توان مقابله با هواي نفس خود را ندارد نمي تواند از پس مشكلات جامعه برآيد.

وي با تأكيد بر اينكه تشكل اصولگرايي براي اين است كه به اسلام خدمت كند نه اينكه به دنبال منافع شخصي باشد، اضافه كرد: اصولگرا كسي است كه گناه نمي‌كند و تصميم جدي بگيرد مرتكب هيچ گناه صغيره و كبيره اي نشود، از اين رو اصولگرا بايد بتواند زبانش را كنترل كند.

نماينده ولي فقيه در كاشان با بيان اينكه اولين گام و رسالت اصولگرايي خودسازي است، اظهار داشت: كسي كه وارد ميدان جهاد مي شود بايد سلاح داشته باشد و سلاح انسان مؤمن كنترل هواي نفس است.

جواد نائيني، رييس شوراي اصولگرايان كاشان نيز با ارائه گزارشي از فعاليتهاي شوراي اصولگرايان كاشان، گفت: شوراي اصولگرايان كاشان ابتدا با 7 نفر عضو فعاليت خود را آغاز كرد و با توسعه و گسترش آن، اعضاي شورا به 64 نفر افزايش يافته است كه از اين تعداد 53 نفر برادر و 11 خواهر هستند.

وي با اشاره به اينكه شورا ابتدا با سه كميته فعاليتهاي خود را آغاز كرد، يادآور شد: با اضافه شدن سه كميته خواهران، كميته حقوقي و كميته نظارت و بازرسي تعداد كميته هاي شورا به 6 كميته افزايش يافته است./1307/202/ب2

ارسال نظرات