۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۵۰۲۰۷

همایش « بانوان ولایی» در زاهدان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همایش «بانوان ولایی» به مناسبت بزرگداشت عید غدیر و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس، 31 شهریور با همکاری حوزه علمیه نرجس(س) در زاهدان برگزار می‌شود.
رعنایی

حجت‌الاسلام هاشم رعنایی، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: همایش بانوان ولایی با هدف تبیین جایگاه زنان در ترویج امر ولایت‌مداری، 31 شهریورماه با حضور بانوان فعال و موفق استان در زاهدان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این همایش که با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدرس حوزه علمیه و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین مداحی حاج یوسف ارجونی برگزار می‌شود از دو مادر شهید نیز تجلیل به عمل می‌آید.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان افزود: سخنرانی درباره اهمیت ولایتمداری در سعادت فردی و اجتماعی، تجلیل از بانوان فعال، توزیع کتاب در رابطه با غدیر خم، مدیحه سرایی، شعرخوانی آئینی و خطبه‌خوانی غدیر از جمله بخشهای این مراسم است.

وی بیان کرد: این همایش در سالن امام علی(ع) کمیته امداد واقع در بلوار قلنبر زاهدان، با مشارکت امور بانوان اداره کل تبلبغات اسلامی، جامعه زنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بسیج خواهران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رعنایی تصریح کرد: زنان افزون بر خدمات مستقیم در جبهه‌های نبرد با حکومت طاغوت، با تربیت نیروی انسانی متعهد، متدین و کارآمد نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و امروز نیز نقش سازنده و تأثیرگذار آنان در ترویج بصیرت و ولایتمداری در جامعه بی‌بدیل است./303/831/ب1

ارسال نظرات