۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۴۵۰۳۵۴
مدیر مدرسه علمیه نرجس زاهدان:

گفتمان دینی غدیرشناسی در زاهدان برگزار می‌شود

مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهرستان زاهدان گفت: گفتمان دینی غدیرشناسی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی 29 شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) بانوان زاهدان برگزار می‌شود.
غدیرشناسی

ملک‌تاج رخشانی، مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: گفتمان دینی غدیرشناسی با هدف تبیین ابعاد مختلف واقعه غدیر و اهمیت مسأله ولایت و همچنین ارتقای سطح معرفت دینی بانوان صبح فردا در این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) زاهدان اظهار کرد: در این مراسم که با حضور اساتید، بانوان طلبه، نمایندگانی از ادارات مختلف، بسیجیان و بانوان مهدی‌یاور استان برگزار می‌شود از حجت‌الاسلام کرم‌زاده، مدرس حوزه علمیه قم به عنوان سخنران ویژه دعوت به‌عمل آمده است.

وی افزود: غدیر فلسفه و عظمت بالایی دارد و نباید تنها به عنوان یک روز عید به آن نگاه شود، بلکه باید سعی شود هر سال به مناسبت بزرگداشت این عید بزرگ، ابعاد مختلف این واقعه را برای جامعه بیان کرد، زیرا به تعبیر قرآن، روز اکمال دین است.

رخشانی ادامه داد: امام خمینی(ره) درباره عید غدیر فرمودند «زنده نگه‌داشتن غدیر، نه به این است که چراغانی و قصه‌خوانی و مداحی شود؛ اینها خوب است اما مسأله این نیست، مسأله این است که به ما بیاموزد چطور باید از ولایت تبعیت کنیم».

مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) زاهدان در پایان عنوان کرد: عصر روز دوشنبه نیز کارگاهی با عنوان غدیرشناسی ویژه بانوان طلبه در مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) زاهدان برگزار خواهد شد./303/831/ب1

ارسال نظرات