۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۵۰۳۶۱
مشاور عالی استاندار کرمانشاه:

بیانات رهبری باید عملیاتی شود/ لزوم هدایت صحیح جوانان انقلابی

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بیانات رهبری باید در جامعه عملیاتی شود، گفت: قطعا رمز موفقیت و ظفرمندی جوانان و جامعه در گرو عمل به دستورالعمل های رهبر معظم انقلاب است.
نشست آیت الله علما

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جعفر همتی، مشاور عالی استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه، ابراز داشت: با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی، تعداد انجمن ها و نهادهایی که به انقلاب متصل هستند بالا است، اما متأسفانه بازدهی خوبی ندارند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: باید هنر جذب نسل جوان را بدست آورد اما امروز دافعه بیشتری را شاهد هستیم و به مرور جوانان از انقلاب و نظام اسلامی فاصله گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: باید عملکرد مدارس خوب باشد تا در دبیرستانها شاهد نتایج خوب آن باشیم، اتحادیه ها باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پایبند بوده و مطالبات ایشان را در عمل بکار گیرند.

همتی بیان داشت: مسؤولان باید با جدیت نسل جوان را به سمت و سویی صحیح هدایت کرده و الگوها و روش مناسب زندگی را به آنها بیاموزند، در غیر این صورت دشمنان راه و روش مدنظر خود را ترویج خواهند داد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: باید با امام راحل و شهیدان صادق بود و راهکارهایی اساسی برای هدایت نسل جوان اندیشید، جاذبه اتحادیه ها باید در حد اعلی و دافعه آنها در حد ضرورت باشد، جوانان انقلابی جوانان مثبت و با انگیزه هستند که باید به درستی هدایت شوند.

این مسؤول مطرح کرد: متأسفانه با توجه به تهاجمات دشمنان جوانان از افکار اسلامی و انقلابی دور شده اند و در نمازهای جمعه عده ای معدود حضور پیدا می کنند، اتحادیه باید جوانان را به نماز دعوت کند زیرا نماز جمعه در رأس امور است.

همتی در پایان عنوان داشت: بیانات رهبری باید عملیاتی شود، قطعأ رمز موفقیت و ظفرمندی جوانان و جامعه در گرو عمل به دستورالعمل های رهبر معظم انقلاب است./857/203/ب2

ارسال نظرات