۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۵۰۳۶۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کار کردن در جامعه پزشکی خدمت به خلق است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سلامت یک مقوله کلیدی و نعمتی است که در زندگی انسان تاثیر می‌گذارد، گفت: اعضای جامعه پزشکی استان باید انگیزه‌های بسیجی خود را در مجموعه‌‌هایی که تاثیرگذار هستند همتاسازی کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مسؤول و اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج حرکتی با انگیزه درونی است و حیات جامعه بشری نیز مبتنی بر این حرکت است.

وی با بیان اینکه حرکت بسیجی در واقع نوعی جهان‌شناسی، انسان‌شناسی و وظیفه‌شناسی در سطح جامعه است، گفت: بر اساس این سه نوع باید از کار در جامعه لذت برد، وجود مشکلات متعدد در جامعه نشان از انگیزه‌های نفسانی است که باید تلاش شود انگیزه‌های الهی جایگزین آن شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشمندان این مرز و بوم همواره به موفقیت‌های چشم‌نوازی دست پیدا کرده‌اند، افزود: هر کاری که به صورت علمی انجام شود ارزش آن دوچندان می‌شود، سلامت یکی از نیازهای مهم انسان است که بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه سلامت یک مقوله کلیدی و نعمتی است که در زندگی انسان تاثیر می‌گذارد، تصریح کرد: اعضای جامعه پزشکی استان باید انگیزه‌های بسیجی خود را در مجموعه‌‌هایی که تاثیرگذار هستند همتاسازی کنند.

وی با بیان اینکه سلامت روحی انسان سلامت واقعی آن است، ادامه داد: کار کردن در جامعه پزشکی خدمت به خلق است، تفکر بسیجی تفکر اسلامی است که باید با بصیرت‌افزایی در جامعه پزشکی گسترش پیدا کند./203/880/ب1

ارسال نظرات